Welcome to Wonderland

19:04:00

Ćaoo☺

Pre svega želim da vam poželim dobrodošlicu na ovaj blog.
Nova sam u ovom poslu tako da..Znate već ☺. 

Ukoliko ste prvi put na njemu,a predpostavljam
 da jeste,slobodno klik na plavo dugme follow
 sa strane,meni puno znači,besplatno je i dobijaćete
 obaveštenja kad god objavim post ☺.

                                             

Pa,za početak da se predstavim ☺.
Ja sam Jana,obična dvanaestogodišnja devojčica koja voli da 
se zabavljai jednostavno uživa u sunčanim i toplim danima
.Nisam neki talenat u pevanju ili plesanju,ali jednostavno
 obožavam fotografišem,i to me veoma opušta.
Nekada,kada imam loš dan,zgrabim foto-aparat,izjurim 
iz kuće i fotografišem cveće,prirodu,nebo..



Na ovom blogu biće svega i svačega,uglavnom diy,outfit 
i lifestyle postova.Omiljeni postovi su mi uglavnom lifestyle
 i diy postovijer oni nekada znaju da pomognu i opuste
,njih će te siguurno vidjati na blogu.


Postovi će uglavnom izlaziti svakog drugog dana,znate,zbog škole.I da,baš sam se potrudila oko izgleda bloga,inače obožavam proleće tako da će ovih tri meseci sve biti u tom stilu.
To je to za sada.Vidimo se za dan u sledećem postu☺.Uživajte u danu.Ly all ❤❤

You Might Also Like

4 коментара

  1. Želim ti puno sreće! Sigurna sam da ćeš brzo napredovati, jer tvoj blog je od samog početka odličan! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ---> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Sretno ti u daljnjem pisanju :*

    Posjeti moj blog > beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤