Awkard Q&A

12:53:00

Heej!!

U prošlom postu rekla sam vam da za današnji post očekujete nešto specijano.I da,odlučila sam da ispunim to što sam vam obećala,pa sam napravila ASK.fm i izabrala najbolja i najzanimljivija pitanja na koja ću danas odgovoriti.So,let's go!!


1.Više volim instagram,jednostavno mi je zanimljivijia i što se tiče sigurnosti je bolji.Facebook mi je bio zanimljiv sa 11 godina,kada sam ga tek dobila,pa sam igrala igrice na njemu.

2.Da me je ovo neko u realnosti pitao,kao iz topa bih odgovorila letenje.Oduvek sam želela da letim,i dok sam gledala winx vile pokušavala sam da otkrijem svoju ,,tajnu moć'' i poletim.

3.Hrana?


4.Volela bih živeti u glavi Kim Kardashian.Da,znam,malo čudan odgovor,ali baš bih volela znati kako ona to razmišlja.Ne volim ja nju,ali eto..

5.Izabrala bih Niala ili Bethany Mota-u jer je Nial..A Bethany mi je omiljena youtuberka (znam,bolesna sam).

6.To je bilo sinoć,gledala sam The Mask,i za taj film sam čula preko ovog bloga(klik na link da vas odvede do bloga,suuper je).I da,kad smo već kod filmova,svi pogledajte  Lion King,po meni najbolji diznijev,veoma poučan film.

7.Želela bih biti u Španiji,ali tamo idem tek na leto,početkom juna na Majorku (ukoliko želote vlogove,pišite u komentarima).




8.Volim da bloggujem i opsednuta sam Youtube-om.Još laž..uff hah..Mrzim Sunđer Boba.

9.Verovatno se misli na uzora.Nemam nekog sad posebnog uzora,trudim se da budem svoja,ali možda bi to bile Beth i Zoella.


10.Koje pitanje..Palačinke,uvek!!Volim i vafle,medjutim palačinke volim malo više☺.

11.Ne?Ja iskreno ne znam baš lepo da zviždim,tako da nikad  ne zviždim ni kući.

12.Other Woman,Jumanji,Lion King,Blended..


13.Prvo udjem na chrome i proverim mail,a zatim odem na blogger,youtube i facebook.

14.Moja omiljena pesma svih vremena,koju uvek mogu slušati,jeste History od 1D-a.

15.Iskreno,ne znam,jer ja sam praktično tek počela sa životom haha,imam tek 12 godina,i nemam neki poseban trenutak,to će mi se verovatno tek desiti.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Pišite u komentarima želite li da tokom raspusta pravim vlogove ☺.Uživajte,ćaoo!!

-Jana ❤❤

You Might Also Like

14 коментара

  1. Dobar post. Pravi vlogove, jedva cekam. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Khm...Devojcice, Niall je moj! -.-' ♥♥♥

    Novi post-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja za post :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. great post baby))
    welcom my blog
    http://anastasiafox.ru

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, ja sam opsjednuta youtubom i takodjer razmisljam da pocnem nesto da snimam ali nikako da pocnem.
    Ako nadjes vremena posjeti moj blog http://dzaniica.blogspot.com/ xx

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤