Celebrity Tag+Givawey? 🚺🚹

17:55:00

Heej!!

Pre nego što počnem sa postom želim da vam se zahvalim na 20 čitalaca,stvarno ste neverovatni.Za samo dve nedelje bloga dobili smo skoro 1000 pregleda,wow.Takodje na svakom postu dobijam preko 50 pregleda i pet,šest komentara.Hvala vam na svemu,mislila sam da neću uspeti.



Za današnji post pripremila sam vam Celebrity Tag koji je veoma zanimljiv,i koji sam našla na blogu Always Be Positive (klik na ime da ga posetiš).So,let's go!!



1. Koju poznatu osobu voliš?  

Dosta njih pratim i volim,ali izdvajaju se Justin Bieber,Selena Gomez,Bethany Mota,Beyonce,Rihanna i Drake ☺.Njih u poslednje vreme najviše pratim.



2. Koju poznatu osobu ne voliš? 

  

Nemam baš osobu koju ,,ne volim'' ali eto,ne svidja mi se ponašanje Miley Cyrus.


3. Šta misliš o Seleni Gomez? 

Ja nju obožavam kao što sam već rekla u prvom pitanju,nie izveštačena,nije uobražena,nije ,,natrpana'' silikonima..Okej,pričam o njoj kao da je poznajem ali stvarno,mislim da se ponašao prirodno,i da je takva i u privatnom životu.
   

4. Mrziš li Bethany Motu? 

Ne..Naprotiv,ona mi je jedna od omiljenih poznatih ličnosti i youtuberki,iako retko postavlja videe.Mislim da je,kao i Selena,prirodna i svoja.

  

5. Čiji ti se stil najviše sviđa? 

Obožavam Selenin stil,mada se trudim da je ne kopiram i izgradim neki svoj.


6. Koga sve pratiš od poznatih?



Pratim ih stvarno dosta,zaista,već sam rekla u prvom pitanju ☺.



7. Da li ti je ružan Harry Styles kao i njegov stil oblačenja? 


Ja sam veliki Directioner,tako da mi je Harry prelep i stvarno se lepo oblači.


8. Da li pratiš domaće Youtuberke?

Da,pratim baš dosta njih,Mariju Žeželj,Janu Dačović,Ann Dreu..



I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da ste uživali.Ukoliko ste novi,učlanite se jer ću uskoro izbaciti posto givawey-u.Vidimo se sutraa (sa specijalnim postom),ćaoo!!

-Jana ❤❤❤

You Might Also Like

6 коментара

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤