Disney Tag ❤👽

12:32:00

Ne shvatam zašto je u današnjoj zajednici devojčicama zacrtani cilj da odrastu što pre.
Kada sam jednom prilikom drugaricu pitala koji joj je omiljeni Dizni film,samo je prevrnula očima i rekla:,,Zar ti još gledaš te gluposti?''.Tada smo se moja najbolja drugarica i ja prevrnule od smeha,zar postoji osoba koja ne voli Diznijeve filmove?

U današnjem postu radiću Disney tag.Njega sam pretraživajući na netu pronašla,i kako mi se učinio veoma zanimljivim,odlučila sam da ga uradim.So,let's go!!


1.Koji je tvoj najdraži Disney film?

Moj najdraži Disney film,i film sa kojim sam do skoro bila opsednuta,jeste Lion King,odnosno Kralj lavova.Obožavam ga i uvek se rasplačem .Meni je favorit prvi deo,ali i drugi je odličan.


2.Koji je Disney film koji se tebi najmanje svidio?

Frozen.Ne znam zašto,ali nije ostavio toliki utisak na mene.Svi su ga toliko hvalili,bar jedno godinu dana,i kada sam konačno sela da ga pogledam,uopšte mi se nije svideo.


3.Za kojeg lika si na početku filma vjerovala da je zao, a na kraju je ispao dobar?

Iskreno,ja nemam takvog lika.Možda Kovu,iz kralja lavova,mada je on na početku i bio zao ali posle se desio preokret radnje.Pogledajte film ☺.


4.Koji zao lik se tebi najviše sviđa?

Majka Gotel iz filma Tangled.Jeste da je baš zla,ali ona je takodje i brinula o Zlatokosi.Takodje ima svoj stavi stoji pri svom mišljenju.Malo mi je žao što je na kraju pala sa terase,ali na neki način je to i zaslužila.


5.Koji je stariji Disney film koji još nikada nisi sagledala?

Možda jesam kada sam bila mala,ali ja se iskreno ne sećam da sam odgledala Aladina.Sigurno ću ga posle pisanja ovog posta odgledati ☺.


6.Stariji Disney filmovi ili noviji?

Stariji,definitivno.Noviji filmovi skroz su mi bez veze.I kada bih mogla da vratim jednu mrtvu osobu,vratila bih Walt Disney-a da vidi kakvi se danas filmovi prikazuju.


7.Koja je tvoja najdraža Disney princeza?

Bela iz Lepotice i Zveri.Ona mi je preslatka,i taj film sam gledala jedno milion puta tako da znam svaku scenu.


8.Frozen ili Tangled?

Tangled.Već sam rekla da mi se Frozen uopšte nije dopao.Tangled mi je jedan od omiljenih novijih filmova.


9.Koji Disney film te je rasplakao?

Kao što sam već rekla u prvom pitanju,uz film Lion King 1 sam bukvalno preplakala pola dana.To je film koji je ostavio veliki utisak na mene.


10.Koji je posljednji Disney film koji si gledala i šta misliš o njemu?

Poslednji Disney film koji sam gledala bio je Inside Out.Ne želim ništa da odajem,pogledajte film.


I,to bi bilo to za ovaj post.Hvala na 37 članova,u ponedeljak je inače mesec dana bloga,obećavam vam iznenadjenje za tu priliku.Ćao!! 


You Might Also Like

14 коментара

  1. Vrlo interesantan post. Nisam pre nigde videla ovaj Tag. :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv tag! Sigurno ću ga uraditi! :) <3
    http://miasixchic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Cim sam video temu posta,vec sam znao da ce mi se jako svideti kao sto i jeste!Odlican post, uclanio sam se na blog nadam se da ces uzvratiti. ^^ :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno, predivno, predivnoo! Ja sam takođe ogroman obožavalac Diznijevih crtaća, tako da ne bi bilo kraja mojoj listi. Ali top tri su mi svakako Kralj lavova, Kako dresirati zmaja i Zlatokosa. Takođe, ni ja nešto nisam bila oduševljena Frozen-om. :9 <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Dizni crtace nikada necu prerasti, koliko god mi je godina uvek cu ih gledati. Tag je super! 😊

    http://mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam ni znala da postoji ovaj tag. Bas si ga lepo odradila, i imamo isti omiljeni film.♥♥

    Na mom blogu je novi post "Zivim za danas, ne za sutra" pa bi mi znacilo da pogledas. :) http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Napokon nisam jedina osoba opsjednuta Disney filmovima. Sada si me potakla da ih ponovno pogledam. Ja također obožavam Kralja lavova i Tangled, a volim i Snjeguljicu. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Zapravo sam ja izmislila ovaj tag i pitanja i mnogo me je obradovalo kada sam vidjela da ga zapravo i drugi ljudi rade :) Baš mi je drago da ti se sviđa. Ukoliko nisi, možeš pogledati kako sam ga ja uradila ovdje: http://forever-blogm.blogspot.ba/2015/11/disney-tag.html :)

    Super post i veoma zanimjivi odgovori :*

    forever-blogm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤