DIY Easter 1#

19:35:00

Heej!!

Kao što znate,bliži nam se pravoslavni Uskrs (Vaskrs),
tako da sam za tu priliku napravila par DIY projekata.
Od tih par,danas ću sa vama podeliti jedan.

Danas  ću vam pokazati laku tehniku za ukrašavanje
stvari,dekupaž.Ja sam ukrašavala teglu,ali
vi slobodno možete ukrašavati nešto drugo,na primer
drvene kutije,kada se izveštite,nameštaj...So,let`s go!!


Za prvi DIY biće vam potrebno:

1,Tegla


2.Lepak za dekupaž (ili
za drvo,ali pazite na gustinu)


3.Salvete


4.Četkica


5.Bela akrilna boja 
(NIJE OBAVEZNA)



Pre nego što počnete,bilo bi poželjno da pripremite
sve.Prvo,i najvažnije jesu salvete.Razdvojite jednu
salvetu tako da vama ostane strana sa šarama.Šare iscepkajte,
kao što sam ja to uradila na ovim iscepkanim salvetama gore.I nemojte
da ostavite samo šaru. jer kada se zalepi ružno izgleda.I za kraj,ono
NAJVAŽNIJE,nikako ne seckajte salvete makazama jer će tako izgledati
ružno kada ih zalepite.

Takodje,pripremite vodu i četkicu,kao i posudicu za
akrilnu boju.Inače,ako se pitate koliko joj treba da se
osuši,negde oko pola sata.Ja sam mislila da se osušila,
i posle deset minuta počela da lepim,ali kada je došla u dodir
sa lepkom izgulila se,i morala sam SVE ispočetka,

1.Prvi korak jeste da vašu teglu obojite belom
akrilnom bojom.Ovaj korak nije obavezan,
ali ja sam ipak to uradila,i mnogo lepše izgleda.


btw ovu prvu teglu je bojila moja baka,čisto da mi pokaže kako


i evo kako to treba da izgleda kada se završi

2.Ako vašu teglu niste bojili akrilnom bojom,predjite 
preko tegle sa dekupaž lepkom i sačekajte dva sata da se
osuši (i tek onda radite ovo sledeće).Ako ste teglu
bojili akrilnim bojama,sačekajte dvadeset minuta
da se akril osuši,a zatim polako prislonite
vašu salvetu.Predjite lepkom preko nje,i tako sve dok 
ne oblepite celu teglu.


opet je moja baka priskočila u pomoć,pošto sam taj dan bila kod bake i deke

3.Kada završite,sačekajte dva sata da se lepak
osuši,i dobićete nešto ovako.Ovu teglu što sam pravila
na slikama neću vam pokazati jer još nije do kraja dovršena.


Po meni je ovo baš sladak način da ukrasite bilo šta,i sigurno
ću u ovoj teglici držati nešto,na primer četkice,ili bojice.

I,to bi bilo to za ovaj post,uskorostiže drugi deo DIY projteka,
i zaista se radujem.Nadam se da vam se post svideo,i da
će te pokušati da odradite nešto slično.Vidimo se!!Ćaoo

-Jana,xoxo

You Might Also Like

22 коментара

  1. Predivna ideja! Ja sam ovako nesto pravila prosle godine! Super ti je ispalo! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. DIY je predivan i odlično ti je ispao! ☺

    javelina03.blogspot.com ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo predivno izgleda, svaka čast! Jako si kreativna! Učlanila sam se na tvoj blog. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo,vec sam clan tvog bloga odaavno ❤❤❤

      Избриши
  4. Super je ideja <3 Svidja mi se tvoj blog
    Pogledaj moj blog i uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! DIY mi se bas puno svidio, izgleda bas lijepo.
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Jako mi se sviđa ideja, sigurno ću isprobati! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv,interesantan a veoma jednostavan projekat. Nisam talentovana za nikakve projekte i veoma sam slaba iz likovnog,tako da ne volim toliko da eksperimentišem. Kao mala sam imala neki hobi sakupljanja salveta,tako da imam čitave kolekcije. Sigurno ću probati nešto slično ovome. :)

    ОдговориИзбриши
  8. DIY mi se jako sviđa, svaka čast za ideju. ❤❤❤ Sigurno ću napraviti, ali sam sigurna da neće ispasti tako lepo kao tvoja tegla. 😍😍 Jedva čekam drugi DIY. ;* ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    💜 eslyisworldview.blogspot.rs 💜

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična ideja. Ovo izgleda jako lepo. :)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu, uzvratila sam praćenje. ❤
    blog: Fashion, Beauty and Style
    facebook: Fashion, Beauty and Style
    instagram: _fashion_beauty_and_style_

    ОдговориИзбриши
  10. Super diy! Konačni rezultat izgleda prelepo :) Hvala na posjeti. xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤