DIY Easter Egg

14:53:00

Heej!!

Još jedan DIY post,u kom 
ću vam pokazati kako ukrasiti
jaje.Ne preporučujem baš na pravom,
medjutim,ovo je slatka dekoracija za
sobu.

Inače,za uskrs vam snimam vlog,
a i vodiću vam samnom kada vam
budem kupovala stvarčice za giveaway.
So,let's go!!

Potrebno:

1.Makaze


2.Jaje


3.Šarene trake


4.Cvetići i šljokice


5.Akrilna boja

6.Lepak za dekupaž

7.Salveta (obična bela)

1.Prvo,obojite svoje jaje akrilnom
bojom,ali ovo nije obavezno
tako da akril i lepak za dekupaž
nisam stavila u potrebno.
Ja sam  uradila dekupaž na
jajetu,običnom belom salvetom jer 
stiropor ima neravnina.
Ako ne znate kako se radi
dekupaž,pogledajte prošli post.

2.Kada ste završili sve važno,počnite
sa detaljima.Gledajte da se salveta
dobro osuši tako da kada budete premeravali traku,da vam se sve ne pokvari.Ja sam ovu traku odsekla od
šljokičavog papira-pene.

3.Zalepite cvetiće i šljokice.
Veoma lepo izgleda,ja sam ovo
jaje nažalost dala u školu za dan
škole,ali sam napravila još par 
jaja.


evo kako izgleda kada se završi,
vidi se razlika sa početka,što se tiče
neravnina.


Evo i drugog jajeta,
bilo ih je par samo se 
dok sam ovo slikala nisu sva 
završila.


Ovo jaje radjeno drugi dan,
i tada nije bilo skroz dovršeno,
ali je na kraju divno ispalo.Radjeno
je dekupaž tehnikom takodje.Inače,
dekupaž možete raditi i sa pravim jajima
samo lepak pravite od žumanca 😀.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Komentarišite,kako vi ukrašavate vaša jaja za uskrs?Kako će te ga proslaviti ove godine?Čujemo se u četvrtak.

-Jana ❤❤❤

You Might Also Like

20 коментара

  1. Predivno si napravila, ja ne slavim uskrs. :)

    Pogledaj moj novi post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/moja-kolekcija-avonovih-parfema-2-dio.html

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista predivan post, mnogo mi se svidja :) Ideja je super i moracu da je isprobam. Ceo blog ti je neverovatan, tako da sam se uclanila <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post!Jaja su preslatka!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ovakav DIY sam gledala na jednom yt kanalu, i odmah tad ga napravila! Ti si ih ukrasila super! ♥

    Novi post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Super si ukrasila jaja! Kod mene na blogu je isto diy - uskršnja girlanda koju možeš i da odštampaš za sebe, pa ako želiš pogledaj! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo zaista, a da ne govorim o dekuipaž jajetu... Zaljubljena sam! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijepo si ukrasila jaja, odlican post!
    Uclanila sam se btw.

    http://dzaniica.blogspot.ba/ - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, jaja su predivna! ☺ Novi sam član tvog bloga, bilo bi mi drago kad bi uzvratila! ♥

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. odlicne ideje!

    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤