DressLink Wishlist ❤👽

23:04:00

Heej!!

U ovom postu postu predstaviću vam svoju listu želja sa sajta Dresslink.Pretraživala sam neke blogove,i naišla na saradnju sa ovim sajtom.Odlučila sam da pogledam,i pošto mi se par stvari svidelo podeliću to sa vama.I da,ovaj post ne pišem radi saradnje,mislim da je prerano za to,pišem ga jer bi danas trebao izaći bonus post,koji inače izlaze svake druge subote.Naravno,ukoliko želite kliknite na linkove,bar na jedan.So,let`s go!!


Prva stvar je Beauty Blender.Njega možete naručiti i pogledati klikom ovde.Ja već imam dva,medjutim želim da isprobam i jedan sa sajtova.Prvom prilikom naručiću ga sigurno,deluje mi
odlično.


Druga stvar jeste ova tunikica ili haljina koju možete  pogledati klikom ovde.Po meni je divna za plažu jer
deluje lagano.


Treća stvar,i po meni najbolja stvar sa ove  wishliste jesu ove patike sa svetlima.Detaljnije ih pogledajte ovde.


 Sledeća stvar jeste ovaj hoodie duks.Mislim da je super za hladnije dane,za školu,ako ne za kuću.Njega možete pogledati ovde.


I zadnja stvar jeste ovaj crop-top i šorts.Ja sam prvo mislila da je to kombinezon,ali kada se bolje pogleda vidi se da je iz dva dela.Sve u svemu šara mi se mnogo dopada i sigurno ću naručiti ovo.Crop-top i šorts naručite ovde.

I,to bi bilo to za ovaj post,opet ponavljam,nije napravljen zbog saradnje,već onako,ovo je bonus post za danas,da vam se zahvalim na 37 članova.No,naravno ako hoćete klik na linkove.Vidimo se u
sledećem postu,ćaoo!!

-Jana 👽❤👽❤👽

You Might Also Like

15 коментара

  1. Odlična lista želja, patike su preodlične! :) Inače, mnogo mi se dopada izgled tvog bloga, mnogo je originalan i baš predivaan! <3

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!
    Za pocetak ti moram reci da si jako lijepo uredila blog <3 Sto se tice wishliste nemoj misliti da lazem, ali mi se svida sve sto si pokazala. Valjda nam se poklapaju ukusi XD A najvise mi se svidaju one tenisice koje jakoo zelim :)

    Novi post:
    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Patike su WOOOOW! Vec dugo ih merkam i nikako da se usudim da ih porucim. ♥♥♥

    Novi post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se novi izgled tvog bloga i post ti je zanimljiv. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Savrsene stvari, moram da pohvalim izgled bloga koji je prelep, vidi se da si se potrudila:) Volim tvoj blog i samo tako nastavi<33
    Prijavi se za nagradnu igru kod mene:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalna wishlista! Odabrala si odlične stvari! Onim patikama sam oduševljena. :) ♥

    Novi post ------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Izabrala si super stvarčice
    Ako želiš učlani se na moj blog, uzvratit ću ♥
    > https://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Predobre su stvari. Kliknula sam na svaku i svaka je baš jeftina, nije preskupa, a izgedju prekvalitetno. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤