Favourite Blogs I Top 5

09:41:00

Heej!!

U današnjem postu,sa vama ću podeliti mojih pet omiljenih bloggova.Ovo su oni bloggovi,bez kojih ne mogu,i u koje skoro svaki dan ulazim,bar da pročitam neki stari post.Ja pratim oko pedesetak bloggova,i veoma je bilo teško odvojiti baš pet ali evo,uspela sam.So,let`s go!!




Na prvom mestu,nalazi se blog Fashion You.Taj blog vodi Željana,meni veoma draga i divna osoba.Stvarno je kreativna,i ima originalne postove.Na njenom blogu možete naći bukvalno sve.Od saveta za modu,do roka upotrebe neke šminke.Blog posetite klikom na naslov.



Na drugom mestu,nalazi se blog jedne stvarno odlične bloggerke,Milice.Milicin blog je zaista originalan i obožavam njene outfit postove.Nisam imala prilike dapričam sa njom,ali iz njenih postova vidi se da je stvarno divna i draga.Klik na naslov da posetite njen blog.



Čim vidite divan baner,sa divnom porukom,već vam je jasno da se radi o Haninom blogu.Hana je preslatka devojka,pratim (uhodim) je inače i na snapchatu.Obožavam njene postove i DIY projekte.Postove piše malo ređe,ali kada post izađe bude kvalitetan i originalan.Da bi ste posetili blog kliknite na naslov.



Ovo je blog jedne veoma drage i dobre bloggerke Anje.Njene postove čitam sa vedrinom,i često me kada sam tužna njeni postovi razvesele.Daje divne savete,i pratim je bukvalno od samog početka.Nemam toliko stvari da kažem o njoj,jer ni jedna reč nije toliko dobra,da opiše njenu kreativnost i dobrotu.Ipak,ukoliko želite nešto više da saznate o njoj,klik na naslov do njenog bloga.


I zadnji blog,ali ne i najmanje važan,jeste Merimin blog.Merima je zaista divna osoba,i obožavam njen blog,zaista.Izgled bloga je zaista profesionalan,sve je uredno,a postovi su profesionalni,zanimljivi i fantastični.Pre je pisala svaki dan,i zaista joj se divim kako je uspevala.Njen blog je jedan od najboljih blogova ikada,i svi ga možete posetiti klikom na naslov,

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo i da ste uživali,Da li vi pratite neke od ovih blogova?Za koji ste tek sad otkrili?Pišite dole u komentarima da li želite da snimam vlogove tokom prolećnog i letnjeg raspusta?Ćaoo!!

❤J❤

You Might Also Like

32 коментара

  1. Pratim drugi blog,i sjajan je!Pogledacu i ostale.Odlican post!
    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Awww... Hvala ti mnoogo! Btw. snimaj vlogovee! ♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hvala,i ti si mi inace jedna od omiljenih bloggerki ❤

      Избриши
  4. Pratim sve od navedenog! :) Inace,izgled bloga ti je predivan!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Snimaj vlogove obavezno :)

    Nominovala sam te za The Liebster Award, pa ako zelis pogledaj :)

    http://mpjasvastaricams.blogspot.com


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puuno,ali ja sam TLA vec radila ❤❤ izvini

      Избриши
  6. Super izbor :D inace ja tebe vec pratim :))

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti puno Jano što si spomenula moj blog, hvala ti što ga redovno posećuješ i što čitaš moje postove. Zaista si mi ulepšala dan nakon što sam pročitala sve ove lepe reči koje si mi uputila. Divna si! Šaljem ti puno pozdrva, imaš savršen blog!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi što si odvojila vreme da ga posetiš ❤❤❤

      Избриши
  8. Super ppst! Pratim Anjin i Miličin blog i super suu! Ppseti i uclani se ako zelis molim te ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Super post i lepi blogovi!
    Poseti i moj ako želiš i učlani se, uzvraćam! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti puno na predivnim riječima. Mnogo mi je drago da ti je moj blog u top 5 najdražih blogova.. To mi mnogo znači :) Super post! Svi ostali blogovi koje si navela su odlični a, da ne zaboravimo da i ti imaš odičan blog <3


    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎

    ОдговориИзбриши
  11. Sve ove blogove i sama pratim i obožavam, curke su odlične!

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post.
    Vec te pratim ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Odlični blogovi! Ja više pratim strane blogove ali moram reći da je to toliko zarazno- samo mi se veća lista blogova koje redovno pratim :D Pratim tvoj blog i ako hočeš, možeš posjetiti moj :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja pratim samo tri strana bloga xd Hvala,naravno,poseticu ❤❤❤

      Избриши
  15. Odlični blogovi zaista! Za skoro sve sam čula i takođe mi se jako dopadaju. I tvoj blog je fenomenalan, odmah ću se učlaniti! ♥

    Nadam se da ćeš uzvratiti i pogledati moj blog ------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤