Favourite Lip Balm Products

23:49:00

Heej!!

U današnjem postu,pokazaću vam moje omiljene proizvode za usne.Dosta sam se potrudila oko editovanja i fotografisanja,i iako kvalitet nije savršen,nadam se da će vam se post svideti ☺.



Prvi,i omiljeni proizvod jeste ovaj EOS,Summer Fruit.Po mirisu je fantastičan,a po hidrataciji još bolji.Najviše volim da ga u debelom sloju stavim pred spavanje jer će mi usne biti kao nove kada se probudim.Ja sam moj dobila iz Amerike,i imala sam još jedan ali je propao u DIY projektu ☺.


Iako sam postala zaludjenik za EOS-e,Labello..Znate već.Vrh!Mislim da je svako,bar jednom,imao Labello.Nisam baš detaljno htela da vam ga slikam jer je iznutra..Samo ću reći:ono kad ti brat ,,pozajmi ruž'' za trku (da ruž).


Sledeći proizvod jeste Baby Lips.Po mirisu je divan,ali zato sa hidratacijom nisam najzadovoljnija.Ostavlja savršenu boju na usnama i deluje kao da sam se dosta potrudila oko šminke.


Opeet Labello,samo što se ovog puta radi o novoj kolekciji.Ja sam izabrala Red,i pored njega imam Rose ali on mi se i nije toliko svideo.Ova boja je pravo savršenstvo, posebno sad za proleće.Na slici trag
deluje pomalo rozikasto,ali nije ☺.


Jedan od boljih Rosalovoh proizvoda jeste Pretty Girl labelo.Sa hidratacijom,moram priznati nisam nešto zadovoljna.Što se mirisa tiče,miriše na jagodu,i to ne na onu groznu aromu,nego na prijatan miris.Na ruci je providan,tako da vam nisam pokazivala trag,ali na usnama ostavlja blagi sjaj,i zato ga i volim.


Još jedan Rosalov proizvod,a to je ovaj Flash Nude.Za zimu je odličan jer prikriva ,,ispucalost'' usana,baš iz razloga što je nude.Nema miris,ali po pigmentaciji je dosta jak,kao što vidite.


I zadnji ali ne i poslednje važan jeste ovaj Baby Lips-Oh Orange.Ostavlja blagu rozikasto-narandžastu boju na usnama,iako na ruci možda deluje čudno.

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da ste uživali ☺.Obavezno ostavite komentar da li ste ikada koristili neki od ovih proizvoda,i koji je vaš omiljeni proizvod za usne.Uživajte ❤

-Jana,xoxo

You Might Also Like

6 коментара

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤