Hack for Hair+Two Hairstyles

12:31:00


Heej

Pre par dana,ošišala sam
se i zapravo shvatila koliko je
moja kosa bila u groznom stanju.I tek sam
onda shvatila da je kosa zapravo najvažniji 
deo kod izgleda.Odmah sam otišla na Tumblr i 
odlučila naći par Life Hack-ova.Pošto su neki stvarno
korisni odlučila sam da ih podelim sa vama.So,let`s go!!

Ostanite do kraja jer sam pripremila par zanimljivih 
frizura koje su divne za proleće.

1.Nekada peškiri mogu biti grubi za kosu,
tako da umesto peškira možete koristiti 
neku staru majcu.Probala sam,i majce su stvarno
prijatnije :).

2.Svi imamo one dane kada nemamo vremena
nižašta,a baš taj dan kosa nam je
neverovatno prljava.Jednostavno pred spavanje
stavite malo bebi pudera i ujutru će vam kosa
delovati kao da je nova.


3.NIKADA ne češljajte svoju kosu 
od korena već od krajeva jer to 
uopšte nije dobro za kosu,i iskida je.


4.Ukoliko ste se farbali,i imate notu 
narandžaste boje koja uopšte nebi trebala
da bude tu,jednostavno operite kosu ljubičastim
šamponom.Ja se nisam farbala ali ovo je veoma zanimljiv savet.

5.Ako vam šnalice spadaju,jednostavno ih naprskajte
lakom za kosu i sigurno će stajati.
6.Imate ravnu kosu bez volumena?Pre
spavanja napravite pundju,ili jednostavno
upletite pletenice,i kada se probudite kosa
će vam biti puna volumena.



7.Ako nemate vremena da uvijete kosu,jednostavo
je zavežite u rep i uvijte po neki pramen.Izgledaće kao 
da ste je uvijali sto godina a ustvari ste je uvili za 5 minuta.

I sada ću vam pokazati dve brze i slatke prolećne frizure
koje možete nositi i u školu a i izgledaju baš svečano i
kao da je uloženo dosta truda u njih.


Prvu frizuru ja često pravim,i to je ova Infinity Braid iliti
žitna pletenica na našem.Jednostavno podelite kosu na dva 
dela i sa jednog kraja prebacite kosu usredinu,i tako i sa drugim krajem.
Nije teško,možda je čak i lakše od obične pletenice.




Sve što treba da uradite jeste da zavežete rep,ali ne
jako već samo blago.Onda napravite rupu malo iznad gumice 
i tu ubacite kosu.Možete ga zategnuti čim to
uradite,a možete i ostatak kose ubaciti tako da dobijete
finu frizuru.

I,to bi bilo to za ovaj post,i hvala vam na
70 pregleda,ja sam mislila da neću imati ni
10 :).See ya.

-Jana,xoxo


You Might Also Like

4 коментара

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤