How To Be Morning Person? ☉🌝🌜

00:23:00


Ja sam osoba koja često kasni,
najčešće u školu,posebno kada sam jutarnja smena.Tada treba da ustanem u sedam sati,što posle sedmice ustajanja dosta kasnije meni predstavlja ogroman problem.
U ovom postu daću vam par saveta,kako da sebi olakšate ustajanje,da spremanje učinite zabavnijim i kako da se premite u minimalnom roku.So,let's go!!

1.Pripreme završite dan
ranije

Mislim da ovo svi znate,ali ipak,da vas podsetim.Da vam ne bih previše zamarala oko par stavki koje svi znate,sve sam stavila u jednu,pod koju ubrajam pakovanje knjiga,spremanje odeće i stavljanje šminke u pripravnost.


2.Šminka,frizura,kombinacija

Kao što sam rekla,odeću pripremite veče pre.Meni se često dešava da mi se ujutru kombinacija koju sam prethodno veče spremila ne dopadne,tako da uvek izaberem par stvari za ,,rezervu''.Što se tiče šminke,ona treba da je što jednostavnija.Ja sam previše lenja da se šminkam preterano,tako da ja stavim maskaru,sjaj i korektor.Ukoliko vam je kosa čista,veče pre škole ispletite dve pletenice.Kada se probudite,imaćete slatku talasastu kosu.Ako vam je prljava,zavežite je u rep,a ostatak kose poravnjajte češljem.



3.Alarm

Za alarm stavite neku živahnu pesmu,koja će vas razmrdati.Preporučujem ove pesme:

1.Worth It-Fifty Harmony


2.Katy Perry-Last Friday Night


3.One.Direction-No Control


Takodje,alarm lako možete isključiti ako vam stoji poredi glave.Stavite ga na sto,tako da morate da ustanete da bi ga ugasili.Ukoliko imate kupatilo u sobi,bilo bi dobro da ga stavite tamo.
4.Uredjaj zamenit knjigom

Ujutru će te lakše ustati,i lepše će te spavati ako umesto serije čitate knjigu.Ja redovno čitam knjigu,jer me to opusti,a i nekako me uspava.Trenutno čitam lektiru ,,Zov Divljine''.


5.Doručak

Doručak je najvažniji obrok u toku dana,i mislim da treba odvojiti malo vremena za njega.Ja često pravim ovsene kaše,naprave se za pet minuta,i možete ih jesti usput.


6.Prevoz,prijatelji?

Po meni je lepše ići sa prijateljima,ja nisam osoba koja ide autobusom.Meni je škola relativno blizu,na deset minuta od kuće,što je super sa obzirom da živim u velikom gradu.Nekada moji prijatelji ne mogu da idu samnom,ili su bolesni,tako da tada zamolim roditelje da me odvezu.Znam,hešteg #prelenja sam.

 ❤

7.Playlista

Za spremanje,da bi ste se totalno razmrdali,preporučujem playlistu živahe muzike,koja traje isto koliko i vaše spremanje.Meni to dosta  pomogne,tako da ne izgledam kao zombi,već se uz omiljene pesme malo razmrdam.

video

I,došli smo do kraja ovog posta,nadam se da ste uživali.Meni su ovi saveti dosta pomogli,nadam se da će i vama.Uživajte u danu i vidimo se.Ćaoo ❤

-Jana ☺☺☺

You Might Also Like

20 коментара

  1. Ja uradim sve ovo a i dalje sam kao zombi haha.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post i ideje :*
    Ja se inace malo teze ustajem ujutro tako da ce mi navedeni savjeti svakako posluziti.

    Novi post : beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Svakako ce mi biti od velike koristi, jer sam velika spavalica :D

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam evo već 8 god. stalno prva smjena u školi i svako jutro mi je teško ustat, al sam se zbog toga uvježbala da se spremim bukvalno za 5 min. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/potrosi-5-do-ljeta-update-1.html?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj mi svake nedelje menjamo smene ja ne bih izdrzala,svaka cast ❤

      Избриши
  5. Ja nikako nisam jutarnja osoba, i ustajanje rano ujutru mi bas tesko pada. Ali ovi tvoji saveti ce mi definitivno koliko-toliko pomoci. :)

    Zapratila sam te, pa ako mozes poseti i ti moj blog imam novi post "Zivim za danas, a ne za sutra"http://worldarounyo.blogspot.rs/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puuno,vec te pratim i bas sam sad htela da procitam post

      Избриши
  6. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too ^-^

    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Isto sam bila osoba koja stalno kasni. Onda sam sat na telefonu podesila da pokazuje 15min vise nego inace. Tipa ako je 7:45 na mom satu je već 8h a pošto ja gledam u njega stignem ranije tamo gde obično kasnim. :) Prvo sam mislila da mi to neće biti od koristi jer ću non stop imati u glavi tu činjenicu da znam da sat nije tačan i da ću opet kasniti ali to stalno zaboravim dok se spremam, pakujem i žurim tako da ta opcija radi :) Preporučujem :)

    http://www.kapege.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Kada bi mene pitali 'how to be a morning person' moj odgovor bi bio 'nikako'. Hahaha .. Super post :D
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! :) Ja sam začudo još od vrtića osoba koja jako rano ustaje. Tako da sam već negde oko pola sedam na nogama i radim nešto drugo. Često mi se dešava i da legnem da spavam u tri ujutru, a ustanem u šest, što nikako nije dobro, ali bože moj. nadam se da će se ti problemi sa spavanjem uskoro popraviti. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤