March Favorites 🦄

16:11:00

Heej!!

Pre nego što počnemo,želim da kažem da više neću moći pisati svaki dan,jer je uskoro kraj i moram popraviti dva predmeta.Pisaću svaki drugi ili treći dan,ali ću zato svake druge nedelje objavljivati bonus postove 😀.

Znam da je sada dvanaesti,možda i trinaesti april ali dobro,nikad nije kasno 😀.Za današnji post spremila sam vam martovske favorite.Ima ih malo,ali birala sam samo prave favorite,tj. one proizvode koje sam koristila od početka pa do kraja.

 EOS Summer Fruit je moj najveći favorit,i definitivno najdraži lip balm posle Labella.Njega sam kupila u Americi još u januaru medjutim tek sam ga sad počela više koristiti,i stvarno je odličan.Nešto više o njemu možete pogledati u drugom postu klikom ovde.


Drugi favorit jeste knjiga Zoe Sugg koju sam skoro završila.Prvi put sam je čitala početkom jula,kada je tek izašla,medjutim,tada nisam ni razumela knjigu,uopšte.Drago mi je što sam je opet pročitala,knjiga je stvarno fenomenalna.


Možda je awkard što sam za favorita stavila sat,medjutim ovo je najpraktičniji sat koji sam ikada videla.Pored svega je i vodo-otporan.Sladak je,i kupljen je u benetonu.Slaže se uz skoro sve,i svaku kombinaciju razvedri 😀.


Četvrti favorit je ova kupka od Afrodita cosmetics.Ovo miriše bolje od SVEGA NA SVETU.Definitivno najbolji miris vanile i čokolade.Nije skupa a stvarno je dobra.


Zatim,jedan neobičan favorit u mom slučaju:četkice iz Oriflame-a.Ovo su najbolje četkice koje sam ikada imala.Ne ispadanu im dlake,mekane su..Savršene.Koštale su oko hiljadu dinara i zaista su fenomenalne.



I zadnji favorit što se tiče ,,stvari'' jeste ova bandana (traka) iz New Yorker-a.Nju sam kupila početkom februara,ali sam je prvi put stavila na početku marta.Zaista super stoji i obično je nosim uz neurednu pundju 😀.


Ovog meseca imam samo jednog favorita što se tiče filmova,i to je film Matilda.Ja sam ga gledala preko Popcorn Time 😀.


U martu sam dosta fotografisala,i ovo su moji favoriti od svih tih slika:


I,to bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo i da ste uživali .Hvala vam na skoro 700 pregleda i na 14 čitalaca .Baj 😍🦄

-Jana 🦄🦄🐽

You Might Also Like

18 коментара

  1. Aaa pa ja ne mogu da verujem koliko ti talenta za fotografiju imaš! Inače, Online devojka sam već čitala, knjiga mi je okej, ali nije baš posebna...Mislim da je veći deo čita jer ju je napisala Zoella...moje mišljenje :D


    Poseti moj blog ako želiš, nov je i zaista se trudim na njemu :) http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako sam i ja mislila,i možda i jeste tako ali kada sam drugi put pročitala knjigu,malo više sam je razumela 🦄

      Избриши
  2. I love EOS balms :)
    Greetings,
    bizarre-case.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični favoriti, obožavam EOS! ☺

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Draga,jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Oriflame cetkice nisam uspjela da isprobam ali sam cula da su ok :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Favoriti Favoriti su odlični. :) ❤
    Takođe obožavam EOS Summer Fruit, a satić je predivan. ;* ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajni favoriti!Probala sam ovaj eos i sjajan je!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. nice post :)
    greetings xoxo

    klaudr.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Draga, uzvratila sam follow #17
    xoxo

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤