My playlist-TOP 20 🎶🎧

15:21:00

Ne znam za vas,ali ja sam osoba koja ne može da živi bez muzike.Takodje sam osoba koja svakog mesec nadje novih dvadeset pesama koje presluša po milijardu puta,sve dok joj ne dosade.


U ovom postu odlučila sam da sa vama podelim dvadeset pesama,koje sam slušala tokom marta.So,let's go!!

1.Beyonce-We standing on the sun


Ovo je pesma koju često slušam dok idem na trening,a slušam je i na treningu,samo što u sali trenerka (ženski trener?) pusti gim verziju.Po meni su obe verzije super ☺.

2.One Direction-Steal my girl

                    

Drugu pesmu sigurno svi znate,meni je ovo najomiljenija pesma,i bukvalno je slušam od kako ustanem.Ova pesma je jedina pesma koja mi nikada neće dosaditi.

3.Justin Bieber-Sorry

                     

Pošto sam i Belieber,a ne samo Directioner,i Justinova pesma mora da dobije mesto u postu.Pesma je zaista sjajna,tekst je onako,medjutim ritam je zarazan,i ceo dan mi je u glavi.

4.Justin Bieber-Never say never

                  

Iako je pesma veooomaa stara uvek me razveseli,i tekst je super.Naravno,opet Justin,jedna od njegovih boljih pesama,iako se nije nešto proslavila.

5.One Direction-Story of my life


Takodje jedna od omiljenijih pesmi.Kada sam tužna,ova pesma me dobro rasplače,ne znam iz kog razloga,ali je divna i obožavam da je slušam.


               6.The Weekend-The Hills

                   

Iz nekog razloga nisam mogla da nadjem original pesmu kada sam tražila,medjutim,vi slobodno idite na youtube i nadjite original a ne nastup.Pesma je super ☺.

7.Blackbear IDFC-Tarro Remix


Ovu pesmu sam skoro otkrila,čula sam je kod Andree Stojanović u videu i od tada mi je veeliki favorit.Iskreno,sada mi je malo dosadila ali dobro.

8. Drake-Holine Bling 

                     

Nisam mogla da nadjem original,ali dobro,sigurna sam da pesmu već znate sa obzirom da je dosta popularna.Obožavam je ☺.

9.Ed Sheeran-Thinking Out Loud


Savršena pesma,uvek me opusti i oraspoloži.U poslednje vreme njegove pesme često puštam i definitivno mi je pored Justina jedan od omiljenih stranih izvodjača.

10.Selena-Slow Down


Selenu do skoro nisam volela,ali u poslednje vreme opsednuta sam njenim pesmama,kako sa novim,tako sa starim.

11.One Direction-Perfect


Jedna od novijih pesama sa novog albuma One Direction-a.Obožavam je,i tekst je po meni saavršen ☺.

12.Ellie Goulding-Love me like you do


Kao i deveta,ova pesma me uvek opusti,i sa njom mi se oglašava alarm.

13.One Direction-Drag me down


Savršen tekst za sve hejtere.Nobody can drag me down ❤.Takodje jedna od
 favorita.

14.Bethany Mota-Need you right now


Drugarica mi je pokazala ovu pesmu prošle godine u maju i od tad je svaki dan slušam.I ne volim je samo zato što je peva Beth,već je i pesma savršena i zarazna,i brzo ulazi u uši.

15.Oh Wonder-Lose It (Jerry Folk Remix)


Veći favorit.Meni se iskreno više svidja remix,ali i original je super.Ova pesma me nekako ubrza,jedna od veelikih favorita.

16.Selena Gomez-Good For You



Veoma zarazna pesma,i sa njom sam do pre nedelju dana bila opsednuta,mogla sam d aje odslušam pet miliona puta u danu.

17.Selena Gomez-Hands to myself


Kako opet nije bilo originalne verzije,izabrala sam onu najbližu njoj,a to je ova koju izvode Niki i Gabi,jedne od mojih omiljenih youtuberki.

18.Meghan Thrainor-All about that bass


Prošle pesme su bile malo usporene,dok je ova malo brža i življa.Obožavam je,i ritam mi jednostavno ne izlazi iz glave.

19.Rihanna-Work ft. Drake


Ja stvarno više ne znam kako da opisujem pesme,sa obzirom da su sve odlične,pa da ne bih ponovo pisala..znate već,samo odslušajte pesmu ☺.

20.One Direction-No control


Opet 1D,možda sam vas malkice smorila sa njihovim pesmama,ali da ih stavim sve,bilo bi ih preko deset,tako da ste dobro prošli haha.

I,to su bile sve pesme.Ovo su bile samo neke pesme koje sam slušala u poslednje vreme,jer kad bi stavila sve bilo bi ih preko pedeset.Inače,prvo sam krenula sa TOP pedeset pesama ali sam se nakon pete umorila od opisa,i odustala.

Ipak,ukoliko želite takav post,napišite mi u komentare,i ja ću svaki dan u narednih dva meseca dodavati po par pesama tako da ih bude sto.Ćaoo ☺♩.

-Jana,❤❤❤

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odličan post, neke od ovih pjesama i ja takođe imam na svojoj playlisti! ☺

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Zapratila sam tvoj blog, ako ne pratiš moj molim te uzvrati <3
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, blog ti prelijepo izgleda. :)

    Ako želiš zaprati me / uzvraćam https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapratila sam te,ako hoces uzvrati,i tvoj blog je divan ❤.Hvala punoo 😀

      Избриши
  4. Stavi jednu 1D pesmu i obozavacu te xd ♥♥♥
    Super playlista! ♥

    Novi post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post ;)

    Pratim te, pa ako zelis uzvrati :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤