Patterns For U Phone

22:30:00

Heej.Tražeći inspiraciju za novi post,našla sam mnoštvo preslatkih pozadina na We Heart It-u i odlučila da ih podelim sa vama.So let's go!! ❤










 
  
 





Inače,ja sam Belieber i Directioner,tako da ima i pozadina na tu temu.Nadam se da ovde ima jos Beliebera i Directionera 😉.

I,nadam se da su vam se pozadine svidele,trudila sam se da se odlučim za najlepše,pošto ih je bilo preko sto.Ukoliko želite drugi deo ovog posta,komentarišite ❤.Baaj ☺.

-Jana,xoxo

You Might Also Like

6 коментара

  1. Bas su super slicice :D


    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post.:)♥
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Na HORAN 93 i Harry-a sam odlepila, a vec sam mislila da ih neces staviti! xd ♥♥♥♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha,setila sam se tebe kad sam biralaa i znala sam da će ti se svidetii ❤❤😂😂

      Избриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤