Spring Tag

22:32:00



Heej!!

U poslednjih par dana desio se mali klimatski poremećaj 
pa je prvog aprila bilo trideset stepeni.
Stvarno pravo proleće.Zato sam u duhu sa pravim
 prolećem odlučila da uradim ovaj zanimljiv
prolećni tag koji sam našla na stranom sajtu.So,let`s go!!


1.Omiljeni prolećni lak za nokte?
Definitivno je to ovaj Essence
Rock Out,on mi je i prošlog proleća bio
veeeliki favorit.



2.Must-have proizvod za usne?
To bi bio Eos Summer Fruit,
ali ne samo za proleće nego za sva godišnja doba.



3.Pokaži nam svoju omiljenu prolećnu haljinu.
Trenutno haljinu nemam kod sebe ali ona
ovako izgleda:iz H&M je i još lepša uživo.


4.Omiljeno cveće?
Lavanda.Divno cveće,
obožavam ga i svaki put kad
dođem kod bake i deke na proleće oko 
lavande sam :).



5.Omiljeni sprej,vodica ili parfem za proleće?
Victoria`s Secret.To je po meni
nešto najbolje što sam ikada probala.Omiljeni
miris mi je Love Spell i iako nema da se kupi
u Srbiji,vredi preći pola sveta za njega.Pritom,
košta oko 13 dolara.



6.Kako izgleda proleće tamo gde ti živiš?
Pa,sa obzirom da živim u ogromnom
gradu,nije baš nešto specijalno..Ali ono
što volim jeste da odem kod bake i deke
koji imaju ogromno dvorište u malo manjem gradu i 
uživam.



7.Da li imaš neke planove za prolećni raspust?
Prolećni raspust počinje tek za mesec
dana tako da nisam baš sigurna u ovo,ali
možda odem u Cirih u Švajcarskoj.



8.Koja je tvoja omiljena stvar kod proleća?
Omiljena stvar mi je to što tada sve odjednom
izgleda lepše i življe,kao posle zimskog sna.
Odjednom,mali pupoljci na granama drveća počinju da
izbijaju,cveće u svim bojama počne da se primećuje..Sunce
sija u punom jeku,dani su duži i imamo više vremena..Kod proleća,
ukratko,volim sve.

Za ovaj tag nominujem SVE koji žele da ga urade :).

I,to bi bilo to za ovaj tag,uživala sam dok sam ga pisala,
nadam se da ste i vi uživali dok ste ga čitali,
Ja i dalje ne mogu da verujem da je već prvi april.
Pišite u komentarima šta vi volite kod proleća.Vidimo se.

Jana,xoxo

You Might Also Like

4 коментара

  1. Stvarno super tag,što se tiče EOS-a nisam neki ljubitelj mislim da je labello zakon! :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma zanimljiv tag, super pišeš :)
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post :)

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤