Thank You All+Q&A?+Giveaway?

00:38:00

Heej!!
Hvala vam na 300 pregleda i 9 pratilaca na blogu.Ja i dalje ne mogu da verujem.Mislila sam da se niko neće prijaviti i da niko neće komentarisati postove,ali vi ste naprotiv aktivni i hvala vam na tome.

Za samo nedelju dana postigla sam za mene veliki uspeh,i uskoro,kada budem dostigla 20 čitalaca,napraviću mini-giveaway.Razmisliću da li ću slati pisma,ili poklone,ali sigurno će biti nečega,obećavam.

Ukoliko ste novi na blogu,učlanite se,i komentarišite ovaj post,jer kada budem pravila giveaway gledaću SAMO ovaj i još jedan post koji će izaći tada.

Takodje ću uskoro pisati Q&A,mada je možda još prerano,pišite šta mislite o tome.

Hvala još jednom na svemu,uživajte u danu.I izvinite što je post ovako kratak,ali jednostavno mislim da ne treba da pišem svaki dan,jer ću tako brzo ostati bez inspiracije,i stvoriću dosadnu neugodnost.

Vidimo se sutra,uz bonus post,videćete već.Bye ❤❤❤

You Might Also Like

11 коментара

  1. Prvi put sam na tvom blogu, i već mi se jako dopada. :) ❤ Čestita ti na 9, a sada 10 pratilaca, i sigurna sam da će se taj broj uskoro povećati. ;* ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post draga ! Ja sam ti 11. pratilac :).Nadam se da ces se i ti uclaniti na moj blog :).Ako ti treba neki savjet slobodno mi se obrati :) <3.

    infashionistastyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoj blog je odličan. Sigurna sam da će u budućnosti biti još veći i još bolji :*
    forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3

    ОдговориИзбриши
  4. Hello! Thank you for your comment on my blog.
    I follow you.
    Let's be friends!
    Kisses!

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hey! Your blog is amazing!

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam na 34 pratilaca, blog ti je sjajan.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤