The Liebster Award

23:16:00

Heej!!☺

U ovom postu,uradiću The Liebster
Award,za koji me je nominovala draga
Željana sa bloga Believe još dok sam
pisala na starom blogu,ali nikako nisam
imala vremena da ga uradim.So,let's go!!
1. Šta misliš o OneDirectionu?
Ja sam veliki Directioner tako
da mislim sve najbolje ❤.


2. Šta očekuješ od svog bloga?
Za sada,pošto sam još početnica,
20 čitalaca ☺.

3. Šta si u početku očekivala od svog bloga?
Ja sam i dalje na početku,tako da..☺

4. Da li si nekad želela da ga zatvoriš?
Prošli blog sam želela,i zatvorila sam ga,
na njemu još možete naći neke postove,
koji nisu na radnoj verziji ☺.


5. Kako si saznala da mozeš da imaš blog?
Preko igrice stardoll,jedna devojka je
tražila bloggerku,i ja sam jedno vreme
pisala na tom blogu,a onda sam otvorila
svoj SRAMOTNI Kawaii blog 😧.

6. Planiraš li da otvoriš YouTube kanal?
Ja sam YouTube kanal već imala
i mislim da se još mogu naći videi,ali
za vaše dobro,preporučujem da ih ne gledate
Kanal se znao Minnie77 (i svi su me
u školi dnima zezali  izvali me Minnie).
Prekinula sam zbog previše obaveza ☺.


7. Da li si zadovoljna svojim blogom, ako ne, šta bi promenila?
Za sada sam zadovoljna,ali ne skroz,jer
uvek postoji nešto što može biti bolje ☺.

8.  Koji su tvoji ciljevi što se tiče bloga?
Već sam odgovorila na ovo gore,ja sam tek počela
i nemam neka velika očekivanja.

9. Da li si lenja?
Ne,nisam lenja,samo sam
u modu za čuvanje energije.


10. Omiljena igracka kada si bila mala i da 
 li je i dan danas imaš?
To je bila jedna ogromna žirafa,moje visine.
Volela sam da je gnjavim,i da,još je imam i stoji
mi na krevetu ☺.

I,to su moji odgovori,evo pravila
za učešće:

1.Postaviti u post link bloga koji vas je nominovao, ovog puta link mog bloga:mywonderland-xoxo.blogspot.com
2.Nominovati 5-10 blogova koji imaju ispod 200 pratioca.
3.Postaviti tim blogovima 10 pitanja.
4.Obavestiti ih u komentarima da ste ih nominovali.
5.Nominovani trebaju da odgovore na 10 pitanja koja im ja postavim.

Eto,to su bila sva pravila,JA NOMINUJEM SVE bloggerke koje vide ovaj post,a koje ga nisu uradile,i koje naravno mogu da izvrše sva pravila ❤.

Evo i pitanja:

1.Omiljeni YouTuber?
2.Mišljenje o Justinu?
3.Omiljena pesma?
4.Omiljeni blog?
5.Omiljeni parfem?
6.Jesi li imala više od dva bloga?
7.Kako si saznala za blogger?
8.Da li igraš igrice?
9.Imaš li SnapChat?
10.Omiljeni film?

Nadam se da vam se post svideo,
i slobodno uradite ovaj tag.Pitanja koja sam 
ja smislila nisu nešto ali okej ☺.Vidimo se sutra,baj ❤❤

-Jana,xoxo

You Might Also Like

12 коментара

  1. Hvala ti mnogo draga sto si odgovorila na pitanja! ♥♥♥
    Ljubac za tebe! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Always bae,follow for follow ❤.I follow you now follow back.

      Избриши
  3. Lepa pitanja,još lepši odgovori :) .

    Follow for follow ? :)

    bogdanascupcakes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Broj 9 važi i za mene ;) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Blog ti je predivan, tako da svakako možeš očekivati mnogo više! Odličan post, kao i odgovori! ☺

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤