What is on my phone?

09:56:00

                                Heej!!

Kao što znate,pre dve nedelje,kada sam tek započela blog,pisala sam o tome šta se nalazi na mom telefonu.Nažalost,taj post je izbrisan nezgodom,tako da ću ga danas uraditi opet.


Raspored se dosta promenio,a i tada sam imala samo deset čitalaca,tako da ima mnogo ljudi koji ovaj post nisu pročitali.So,let's go!!

Za početak,nešto o mom telefonu.Ja imam S6,kao što znate,ima 36 GB memorije,prednju kameru od 5mpx i zadnju kameru od 14mpx (megapixela).
Baterija se malo brže troši,iako su je dosta nahvalili.Kada ste stalno na telefonu,traje vam neka četiri sata.


Ja ekran otključavam tako što
prevučem prstom po njemu,ništa specijalno.Kada se odključa vidimo 
osnovne aplikacije,kao što su 
kamera,play prodavnica i google.


Druga strana malo je zanimljivija,na
njoj se nalazi slide show slika One Direction-a.Imam dosta aplikacija,tako da mi je lakše da sve bude razvrstano po folderima.

Prvi folder jeste ovaj sa aplikacijama koje dosta koristim.Alarm,muzika,diktafon..Sve najosnovnije,ono što sam dobila uz telefon.


U drugom folderu nalaze se igrice.Ova prva,Piano Tiles stvarno je zarazna,igram je stalno.Ume da ubije dosadu.Druga je Color Switch i ona baš ume da nervira.Jakoo je teška ali je zabavna.


Sledeći folder ispunjen je stvarima bez kojih ne mogu.To su aplikacije uglavnom za editovanje slika,medjutim,imam i prevodilac koji definitivno najviše koristim.

I zadnji na ovoj strani jeste folder sa društvenim mrežama:SnapChat (samomelii),Viber,Whats App,We Heart It (belieber262),Instagram (janamihailovic),Facebook (Sara Horan), Messenger i YouTube.


Evo još jednom,neke najosnovnije aplikacije,kao i zadnja dva foldera.To su folder sa google aplikacijama i foldrr Microsoft Apps.Super mi je što se Skype dobije uz telefon,jer ga jako često koristim.


I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Možda sam vam dala neku ideju za vaš telefon.Komentarišite,koje aplikacije vi najviše koristite?

Ćaoo ❤❤

You Might Also Like

16 коментара

  1. Super post. I ja vecinu ovih aplikacija imam na telefonu, a ako ih nemam trenutno, imala sam ih ranije pa obrisala zbog nedostatka memorije. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mrsss! Ja imam lepsu sliku Nialla na fonuu! Ti to namerno da bi mene napravila ljubomornom? E pa malo sutra mala Jano!

    Novi post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Al ja imam slide show njegovih slia njanjanja hahaha

      Избриши
    2. E pa ja na lap-topu imam njegovu mozaik njegovog lica sastavljen od njegovih slika..Aha,sta ces sadd??? xd

      Избриши
    3. ja imam 350 njegovih slika ukupno i 30 njegovih snimaka sa njegovih solo nasupa.Imam jedan snimak njegovog smeha GAAGAGAG BUHAHAHA (ps:nemoj ovde ljudi ce videti da smo ludace) xdd

      Избриши
    4. A gde drugdeee??! Hah, ja ih imam duplo vise, imam 0k0 400 njegovih postera, 7 njegovih slika sa autogramom. A nejegov smeh se svuda cuje!
      Btw. ko da ljudi ne znaju da smo mi vec lude xd

      Избриши
    5. ja imam sve njihove pesme xdd ali SVESVE ZNCI SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Избриши
  3. Odličan post! Opsjednuta sam igricom color switch tako postaneš ovisan haha. Pratim te pa bih voljela da uzvratiš.♥☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, draga! Imamo pretežno iste aplikacije. :) <333

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lijepo <3 Pogledaj moj blog imam Giveaway pa ako zelis ucestvuj http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je fon uzasan, nece da otvara aplikacije, facebook bas nikad ne otvori.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤