Jana's Guide-How To Survive School Trip?

17:56:00

Zdravo svima!

Kako u ponedeljak idem na ekskurziju,sa vama sam odlučila da podelim par saveta.Ovaj post će meni,a nadam se i vama,biti od pomoći jer će sve što znam biti na jednom mestu,na blogu.I da,ovaj post biće dug,tako da se zavalite u fotelje i uživajte.Let's go!!


TORBE

-Velika torba

Trenutno pričamo o ekskurziji za jedan dan,tako da nema potrebe da vučemo kofere.Mali ranac,još jedna torbica,ili veće torbe koje idu na rame sasvim su dovoljne za ove situacije.Preporučujem vam da nosite plavu ili roze boju,zapravo samo ne crnu ili belu.Bela se lako isprlja,a crna upija svetlost.

-Mala torbica

Kao što sam već rekla,mala torbica nije na odmet.U ostalom,nikada ne znate kako je nastrojeno neko dete koje je sa vama (mi delimo autobus sa drugim odeljenjem).

Evo par predloga šta spakovati:

Velika torba:

-Grickalice
-Više malih flašica vode
-Sveščica/Blokčić
-Mini pernica
-Duks

Mala torba:

-Telefon
-Slušalice
-Aparat
-Novac
-Šminka


MUZIKA

-Slušalice

Uf,o ovoj stavki pričala bih do sutra.Ja vam preporučujem male slušalice,jer su one lakše,i uvek ih možete nositi u torbici.Ja ne nosim velike jer imaju mikrofon i kada ih stavim izgledam kao pilot.

-Pesme

Ako ne znate kako da preuzimate muziku,na Youtube-u prekopirajte URL pesme,a zatim na GOOGLE pretraživaču nadjite sajt Youtube Converter.Kada udjete,prekopirajte URL,i pesma će za tren oka biti na vašoj play-listi.

ŠMINKA

-Saveti 

Iako nisam iskusna u šminkanju,daću vam par saveta i iz ove oblasti.U sedam sati ujutru,kada se obično polazi,izgledam kao zombi i korektor je neophodan.Neka to ne bude prekomplikovan make-up jer će vam se od znoja i autobusa razmazati.

I evo šta možete koristiti:

-Essence Korektor
-Puder u kamenu
-EOS/Labello
-Sjaj


To je nešto osnovno a mislim da će pomoći ☺.

ODEĆA

Mislim da je jasno da je za ekskurziju najvažnija udobnost.Ja ću lično nositi farmerke i belu majcu.Preko toga ću obući  jaknicu i to je to.Ipak,ne idemo na modni sajam.

PRIJATELJI

Ja sedim sa najboljom drugaricom,i mi smo to znale od početka,ali ako nemate BFF,predlažem vam da se dogovorite na vreme sa nekom osobom.Ja sam imala problema,jer mi se desilo da nisam znala sa kim da sedim,pa se jedna osoba uvredila.Da bi izbegle takve situacije,kao što sam već rekla,sedenje ugovorite na vreme.I nemojte da tu osobu otkačite zadnji dan,razmislite kako biste se vi osećale da vas neko tako lako otkači.


SEDIŠTA

Kao i za prijatelja,tako se dogovorite za sedišta.Naš autobus nije na sprat,tako da će se nas tridesetoro gurati u jednom redu,dok drugi red zauzima drugo odeljenje.Moja BFF,ja i još dve dobre drugarice dogovorile smo se da kažemo razrednoj da nam je muka,pa da sedimo napred,jer svi loši sede pozadi.Ja zaista ne želim da slušam gluposti tako da..

To je to za ovaj post.Iako ne pišem svaki dan,ovako je i bolje,jer stižem da pišem duge i kvalitetne postove za vas.Nadam se da sam vam pomogla i dala ideju.Ćaoo!!

-Jana,❤❤❤

You Might Also Like

20 коментара

  1. Odlični savjeti! Svaka čast na idejama! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post i super savjeti koji će mi za ekskurziju puno pomoći :D
    Ako hoćeš zaprati me na mom blogu >petra-s-life-blog.blogspot.hr<

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.Ja sam ove godine bila na ekskutziji,ali ce mi ovi saveti svakako dobro doci za sledecu godinu.Slazem se sa tobom da na zadnjem delu autobusa sede samo oni nemirni i ja zadnja sedisna izbegavam koliko god mogu.

    https://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Saveti su, cenim, od velike pomoći. Ja, na žalost, ne idem na ekskurziju do treće godine. Nadam se da ćeš se ti lepo provesti!
    Btw, pročitala sam neke tvoje postove i morala sam odmah da se učlanim!

    nova sam ovde, pa ako neko želi, može da pročita moj prvi post i da se učlani:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajano, draga! <33 Ja sam oduvek iz nekog razloga mrzela školske ekskurzije i uvek sam se trudila da ih izbegnem. Ipak, ukoliko se nešto promeni kada krenem u srednju skolu, tvoji saveti će mi dobro doći. >( \33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Pomenula si mnog korisnih savjeta i zaista si sve super napisala :)


    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    ОдговориИзбриши

  7. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pratim te odavno,a i ti si mene pratila 🤗

      Избриши
    2. Pratim te odavno,a i ti si mene pratila 🤗

      Избриши
    3. Pratim te ja vec,i ti si mene pratila pa si iz nekih razloga otpratila 😎🤗😏

      Избриши
  8. Super post!Saveti su divni :) Jako mi se dopada izgled bloga *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Jako dobar post :) Mozes li mi objasniti kako napraviti dobar izgled bloga ... To vec mjesecima pokusavam i nikako da napravim valjani izgled /Help

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno,javi se na mail mihailovicjaaana2003@gmail.com

      Избриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤