My Way 1#-How To Refuse Reader

14:18:00

Heej!!

Kao što vidite po naslovu,u ovom postu predstaviću vam novu,nadam se zanimljivu rubriku,u kojoj ću vam davati razne savete,uglavnom na moj način i iz mog iskustva.Planirala sam da rubrika izlazi najmanje jednom mesečno.Pišite svoja mišljenja u komentare.


Pre nego što počnemo,želim da se zahvalim,sada već dragoj prijateljici Željani,koja mi od početka bloggovanja pomaže,daje mi savete i pruža podršku.Pored lepog iskustva,blog volim jer mi omogućava da upoznajem nove ljude,i da nije svega ovoga i vas,nikada ne bih upoznala Željanu naprimer.Tako da ću se ovom prilikom zahvaliti i vama i njoj.Btw,ovaj baner koji mi je sad na blogu,ona je pravila!!

U ovomesečnom delu,daću vam par saveta za vaš blog.Ovo je naravno samo moje mišljenje,kao što vidite pisala sam iz mog ugla,što obično ne radim.Na je ne moguća misija,jer ljudi odlaze iz raznih razloga.Vi naravno dajte sve od sebe,da svoj blog predstavite u boljem svetlu.


1.Reklama

Ovo je samo moje mišljenje.Ukoliko vidim da je neko ostavio kilometražnu reklamu,post nije pročitao a pritom je napisao sam ,,Dobar post'',tek tad mu neću pogledati blog.Takodje ne volim follow for follow sa stranim blogovima,iako sam to jednom uradila.Koja je svrha da imaš člana koj8 ne razume tvoje postove?

2.Psovke

Nikada ne psujte u postovima.Okej,humoristički ste blog,ja razumem,ali postoji mnogo lepših izraza od napisane psovke.Još ako je pola posta u zvezdicama..

3.Odnos sa čitaocima

Ukoliko vidim da je bloggerka ,,hladna'',da blog nije živ i da nije stvorila odnos sa čitaocima,to me odmah odbije.Koja je svrha imati četrdeset članova koji komentarišu ,,Super post'' i izadju?

4.Izgled

Kada je baner roze,sa sivim slovima,pozadina bloga narandžasta,a slova na postu tamno plava,napisana uvijenim fontom automatski izgubim volju da čitam post.Ja sam za što jednostavnije,ne volim kada je sve šareno,i kada se boje ne slažu.


5.Gramatika

Ono što je po meni najvažnije jeste gramatika.Na početku nije bitno pisati sa š,ć,č i đ,medjutim posle je to po meni neophodno,ukoliko blog nije o nekoj igrici,ili slično.

I,to je to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Ovo je ponavljam samo moje mišljenje,vi svoje možete ostaviti u komentarima.Ćaoo!!

-Jana 👽❤

You Might Also Like

18 коментара

  1. Odličan post! Takođe, ni ja ne volim kada mi neko komentariše samo ,, Dobar post '' i usput se reklamira. U potpunosti se slažem sa tobom! :) I da, imaš prelep izgled bloga. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,cenim tvoju iskrenost,malo je toga danas!Super si zapratila sam te samo tako nastavi!!! 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post :) pratim te :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se ideja za novu rubriku. Ja nikada nisam naisla na neki blog gde se upotrebljavaju psovke, ali zato jesam na youtube kanal, i malo je reci da je odvratno cuti to. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,drago mi je da ti se rubrika dopada ❤

      Избриши
  5. Odličan post kao i izgled bloga! Sviđa mi se tvoja iskrenost.♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. super post !!!

    hvala na pracenju ... pratim takodje

    Vildana,
    Little Obsessions

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicni saveti. ♥ Pratim te
    Hvala ti puno ako kliknes na ovaj link --> KLIK KLIK KLIK

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jakna je savršena,klik sam na link.Hvala ❤❤

      Избриши
  8. Sjajan post, draga! U potpunosti se slažemo, smirenost tonova, lep dizajn, pravopis, to je ono što je najbitinije. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja za rubriku. Uclanila sam se molim te uzvrati!

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤