My Weekend Morning Routine

13:32:00



Hej!

U ovom postu predstaviću vam moju jutarnju rutinu tokom raspusta,praznika i vikenda.Razmišljala sam da vam napišem normalnu,ali pošto se u zadnje vreme probudim u knap vremenu,taman da se spremim i stignem u školu,ipak vam pišem ovu.So,let`s to!!



Good morning!Tog dana budim se malo kasnije,oko jedanaest.Prvo što radim jeste da zgrabim svoj telefon,pregledam mail,facebook,instagram..Zatim se još malo vrtim po krevetu i odlazim da obavim svu ličnu higijenu.



Ne koristim dosta stvari za lice,uglavnom samo sapun,Garner micelarnu vodu ili toner i Oriflame gel.Uglavnom se samo istuširam,ali nekada napunim kadu.Ipak je to dan za opuštanje zar ne?



U zadnje vreme trudim se jesti što zdravije namirnice,tako da doručkujem ovsenu kašu sa dosta voća.Ne izgleda lepo kao ova sa slike,ali je veoma ukusna,brza i zdrava.


Kasnije odlazim u sobu,i uz muziku počinjem dogovaranja za grad.To obično traje sat vremena.Stavljam minimalno šminke na lice,i ako neka drugarica može,dolazi kod mene,ili ja kod nje.Nekada odemo da prošetamo.Ipak,ako ništa od toga,izlazim napolje i fotografišem.


I,to je to za ovaj post.Nadam se da ste uživali,i kao što vidite malo sam promenila veličinu posta,kao i slova.Vidimo se za par dana,a do tad komentarišite da li vam je bolje bilo pre ili sada?Kakva je vaša jutarnja rutina?

-Jana 💕

You Might Also Like

14 коментара

  1. Odličan post i lepe slike si izabrala. :)
    Ako želite, učlanite se na moj blog, uzvratiću: Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Fora su ti slike. Ako hoćeš učlani se u moj blog THIS IS MY LIFE, petra-s-life-blog.blogspot.hr :*

    ОдговориИзбриши
  3. Rutina nam je jako slična, moram priznati! Fenomenalne si fotke pronašla i napisala odličan post! ♥

    Novi post --> http://innisall.blogspot.com/2016/05/na-podgorickom-sajmu-knjiga.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  4. Hi dear! Your blog is very nice, So I following you now (n. 61). Follow me back please?
    Have a nice day! Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, divne slike si izabrala. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne slike, super post, i kod mene je slicna rutina.

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. imamo jako sličnu rutinu samo što ja i vikendom ustajem abnormalno rano, ali šta da se radi. Odabir fotografija je odličan! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤