School Tricks 📝👓📕

09:12:00

Zdravo svima!!

Priznajem,u poslednjih par dana nisam imala puno inspiracije,ali sada se opet vraćam,i odlično sam ☺.Kako ste vi,kako vam je u školi?

Skoro svi znamo da se bliži kraj školske godine.Okej,nisu svi shvatili da je do kraja ostalo samo pet nedelja,s tim što dve zadnje nedelje praktično sve zaključuju.Svi mi jedva čekamo,to sigurno znam,leto,kao i sve što ide sa njim.Ali da bismo došli do leta,
potrebno je proći pakao oko zaključivanja i
popravljanja.Ja iskreno nisam jedna od one dece koja na početku naprave ,,plan'' i do kraja ga se drže,što se tiče ocena.Zato ću vam dati par saveta za popravljanje ocena,kao i za učenje.So,let's go!!

1.Šarenila ili ne?

Mislim da ni jedna blogerka,kada piše ovakav tip postova,ne preskoči šarene markere,lepljive papiriće,mirišljave flomastere,bojice..Moje mišljenje je da ne treba gubiti vreme na takve stvari,ukoliko vam ne pomažu.Ako to niste radili na početku nemojte ni na kraju.


2.Novi trikovi

Probajte nove trikove.Na primer,trik sa žvakom.Ukoliko tokom učenja žvaćete jednu žvaku,a onda na testu drugu,naravno istog ukusa (jabuka,jagoda..),setićete se svega što ste učili.Mislim da sma vam dala dobar primer,a vi potražite na netu i sigurna sam da ćete naći super stvari.Takodje bi dobro bilo da nadjetr metodu.Postoje mape uma,metoda govora,učenje sa drugima,dijagrami,kartice sa pitanjima,prepisivanje..Detaljnije vam je objašnjeno na ovom papiru:


3.Školski google

Kada pišete esej ne tražite na običnom google-u,više ćete naći na sajtu koji možete
posetiti klikom ovde.Ovo je kao školski google i mislim da je super.Ja sam ga jednom koristila i našla sam mnogo više podataka.

4.Google prevodilac

Osim što je dobar za prevod reči,možete ga koristiti za preslušavanje eseja.Kopirajte vaš tekst u prevodilac i kliknite na mali zvučnik u uglu.On će vam sve reći.Ovo je super stvar,tako ćete lakše naći greškice i uštedeti sebi vreme.


5.Nadji motivaciju

Jedino važno jeste da vi na neki način verujete u sebe,i motivišite se.Glavna motivacija je leto,ali takodje možete sebi kao motivaciju napraviti neku poslastici za kasnije,ili se čak konsultovati sa roditeljima oko džeparca za sve popravljene ocene.


I,to bi bilo to za ovaj post.Trudila sam se da dam drugačije savete,i iako ih ima mnogo više dala sam samo one koje skoro niko ne stavlja u postove.Nadam se da sam vam bar sa jednim pomogla.Vidimo se.Ćaoo!!

-Jana ❤🎀

You Might Also Like

18 коментара

  1. I tried one new method of writing down the things I have learned, but it took so much time and didn't work, and I regret for doing that. Nice tips!

    ОдговориИзбриши
  2. Love your blog :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja stvarno ne funkcionišem bez šarenih markera i pairića u boji, takođe ni bez nacrtanih šema lekcija. jednostavno, to mi nekako predstavlja oazu koja mi omogućava da istovremeno budem kreativna i da pamtim važne detalje. :) Super post! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican je post. Ja licno nikada ne koristim sarenilo, markere ne posebno, jednostavno sam lejna da sve to podvlacim :D
    Za ovaj skolski google nisam cula, ali cu ga svakako istratiti. :* :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post.Nikada ne koristim sarene markere ili tako nesto,ali mi je mnogo lakse kada sve sto ucim napisem na nekoj dvolisnici pa odatle ucim.Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati.

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalan post! Za ponešto od ovoga sam već znala, ali si mi u svakom slučaju mnogo pomogla. Odlična ideja za post. ♥

    Novi post kod mene ----> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma zanimljiv i kreativan post. Otkrila si mi nove stvari i dala odlične ideje :)

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 <-- new post <3

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post i koristan! :)
    Nominovala sam te za Candy Tag ako zelis uradi ga :*

    ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤