Story Time-Maniak?

16:20:00


Heej!!!

U današnjem postu odlučila sam da započnem novu rubriku,više poznatiju na YouTube-u,pod nazivom Story Time.Sigurno je bar jedan video koji ste pogledali nosio taj naslov,ali ukoliko ne znate o čemu se radi,da vam objasnim.Ovi postovi izlaziće jednom mesečno,i u njima ću vam pričati neku zanimljivu situaciju iz mog zivota.So,let's go!!

Ovo se desilo na leto 2015.Počela sam igrati igricu Stardoll,gde sam se dopisivala sa jednom devojčicom.Na početku je pričala kako ima 16 godina,a posle 13,što je bilo cudno.Bila je poprilično fina,sve dok mi nije rekla da nekom Pedji ne treba usluga.Ne želim da kažem šta je tačno tu bilo,uglavnom nesto mnogo glupo.

Malo pre sam spomenula tog dečaka Pedju.On me je kasnije pitao,imam li ja facebook.Odgovorila sam sa pozitivnim odgovorom,jer sam tada imala facebook na kom sam igrala igrice,ništa više.Tu smo se dopisivali,možda mesec dana.On me je u jednom trenutku pitao odakle sam.Rekla sam iz Beograda,Srbije.Taj dečak  je na to odgovorio da je on iz Novog Sada.Kako je tad bio jun,i počeo je letnji raspust,trebala sam i ja da idem u Novi Sad.On je naravno,odgovorio sa extra,delovao je super.Rekao je i da možemo da se nadjemo (da,ja sam nasela na to).

Par dana kasnije,ja sam krenula za Novi Sad,a njemu sam poslala poruku da možemo da se nadjemo kada stignem,na Veterniku,kod Ideje.On je napisao odlično,jer je on blizu Veternika.Kasnije sam to komentarisala mojoj drugarici,i naravno,share-ovala sa njom njegov profil.Ona mi je u jednom trenutku rekla,da joj je taj dečko poznat.Onda se setila svih lažnih profila,uzimaju slike od poznatih.

Da,ja sam naišla na jednog od tih dečaka 😑.Osim što sam bila iznervirana na sebe,blokirala sam ga,a pre toga otkucala sam mu drugo mesto.Rekla sam da se nadjemo kod neke poslastičarnice,koja je izmišljena.I naravno da se nisam pojavila.Posle sam to ispričala mami,i prijavile smo ga.Mislim da mu je čak izbrisan profil,nisam sigurna.

Poruka iz moje priče jeste da se nikada ne javljate strancima,da pažljivo istražite pre nego što se dopisujete sa nekim,i da ne nasedate na gluposti kao što sam ja nasela.

To je bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Ako izadje malo kasnije,nisam imala interneta pola dana.Da li vam se svidja ovakav tip postova?Želite li za sledeći story time priču o manijaku na instagramu,ili nešto drugačije?Ćaoo!!

-Jana ❤❤❤

You Might Also Like

15 коментара

  1. Odlican post.Ja bih stvarno volela da znam sta se nalazi u tim njihovim bolesnim mozgovima.Dobro je da si na vreme saznala da je manijak.Stvarno treba biti oprezan na internetu,jer mnogo je takvih kao ovaj decko iz tvoje price

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i zaista jako poučan. Definitivno je zaista jako strašno sve ono što se može desiti putem društvenih mreža i onoga što one sa sobom nose. Veruj mi da si me preplašila ovim postom!

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  3. Pricala si mi to... Btw. kraj je drugaciji xd ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post. Istina je to što si rekla da nesmijemo javljati strancima ...nadam se da ćeš napraviti još postova kao što je ovaj.

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Great post :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiva priča.. Ne treba vjerovati svakom i to je ono što sam ja oduvijek znala i drago mi je da si sada i ti to naučila :)

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiva priča, napravi sljedeći ako možeš o manijaku na instagramu xD

    Catsterschannel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. predobra je

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/istine-o-ljubavi.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤