Top 5 Movies For U

19:48:00


Heej!!

Kao što vidite po naslovu,u današnjem postu preporučiću vam nekoliko svojih omiljenih filmova.Bilo mi je zaista teško da izaberem par njih,pokušala sam da izaberem više različitih žanrova,tako da se nadam da će vam se post dopasti.I da,hvala vam puuno na 50 prijatelja na blogu,ja nisam mogla da verujem.So,let`s go!!

1.Prvi jeste film ,,Three man and a baby".Radnja se dešava u stanu tri prijatelja.Prvi je arhitekta,drugi crtač stripova a treći glumac.Jedan od njih,glumac,odlazi da snimi film u Tursku,kada im u stan stiže paket sa bebom.Sledećeg dana stiže paket sa drogom.Pogledajte film,presmešan je,ja sam plakala od smeha,a na kraju sam plakala jer se desilo nešto zaista tužno.Ocena za ovaj film:


10++/10

2.Drugi film zove se ,,Matilda" i on me je rasplakao. Ima prelepu poruku,a takodje je i smešan.Mislim da svi trebaju da ga pogledaju,jer je odlično osmišljen.Radi se o devojčici koja je neplanirano došla na svet.Njeni roditelji ponasaju se grozno prema njoj,bas iz tog razloga.Godine brzo prolaze,ona treba da krene u prvi razred.Zanimljivo je to što je otac upisuje u posebnu školu za vaspitavanje dece,iako je ona divno dete,gde joj se dešavaju razne neprilike.


9.5/10

3.Sledeći film,ujedno i nastavak prvog,zaista je odličan.I on nosi divnu poruku.Ona beba,iz prethodnog filma odraste u preslatku malu devojčicu Meri.Radnja filma kreće kada njena majka na snimanju filma upozna bogatog glumca za kog planiza da se uda.Veoma je smešno kada kreće deo gde tri prijatelja krenu da spreče njeno venčanje.


10/10

4.Nisam mogla a da ne ubacim bar jedan Diznijev film.Po meni su Diznijevi filmovi oni koji se nikada ne zaboravljaju,koji ostaju u sećanju,i koje ću uvek,ma koliko godina imala,moći da gledam.Jedan od mojih omiljenih jeste ova,,,Lion King``.Prvi deo je onaj koji je po meni bolji i upečatljiviji ali i drugi je sjajan.Mislim da su ga svi gledali i da svi znaju o čemu se radi,o malom novorodjenom laviću koji upoznaje svet.Tu naravno ima raznih neprilika i dogadjaja koji će vas nasmejati i rasplakati.


6/10

5.I zadnji,ali ne i najmanje važan jeste film ,,Mamma Mia``.Radi se od dvadesetogodišnjoj devojci Sofi koja sa svojom majkom živi na ostrvu.Ona treba da se uda,i želi da svog oca pozove na venčanje,ali postoji problem.Ne zna ko joj je otac.Ona zato pošalje pisma trojici muškaraca koji su se zabavljali sa njenom mamom,pre nego što je zatrudnela.Divan mjuzikl i mislim da ovaj film baš svi treba da pogledaju.


8/10

I,to je to za ovaj post.Znam da su skoro svi filmovi stariji,ali eto,ni jedan noviji film mi se nije svideo.Skoro nisam gledala neki dobar film tako da,ako imate neki napišite njegovo ime u komentar.Koji je vaš omiljeni film?Jel volite starije ili novije filmove?Ćaoo!!

-Jana

You Might Also Like

33 коментара

  1. Nominirana si za celebrity tag
    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/celebrity-tag.html

    ОдговориИзбриши
  2. I love Mamma Mia <3 Great post!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Hvala ti na preporukama! ♥

    Novi post -------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno odličan post,nisam pogledala niti jedan,ali ću pogledati preko praznika,trenutno imam sto testova,odgovaranja,i ispravljanja.

    ОдговориИзбриши
  5. Drugi film mi uvuči kao savršen! Pogledaću ga. :D

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam gledala nijedan od ovih filmova, ali neki su mi privukli pažnju. Možda budem odgledala neki. Hvala na predlozima. :)

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO!

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, daga! Vecinu ovih filmova sam pogledala i odlicni su. Moj omiljeni film je ,,Lair, lair vampire" i sjajan je.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤ Cim dodje raypust sigurno cu pogledati tvoj omiljeni film ☺

      Избриши
  8. Odlican post. Do sada nisam gledala ni jedan od ovih filmova, ali mozda pogledam, jer mi zvuce zanimljivo. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  10. Thank you for your follow, I just followed you back :)

    ОдговориИзбриши
  11. Nijedan film nisam pogledala, ali mi se cine super!

    Brzo dodji,khm, znas vec gde, bice LIVE! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  12. Prvi film sam gledala i plakala sam od smeha sve vreme jer je fenomenalan!


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ljubiteljka sam novijih filmova, ali ovi deluju super. Pogledaću ih obavezno, pa javljam utiske. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. very nice movies indeed!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  15. Prvu put saznajem za ove filmove i nakon što sam pročitala tvoj divni post već nameravam da ih odgledam i to možda i večeras. Zaista sam uživala čitajući ovaj post. ♥

    P.S. Možete li, molim vas, da kliknete na ovaj link ----> goo.gl/Gz8pEm ? Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican izbor, post mi se bas dopada :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti <3

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/basics.html

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤