ČASOPIS?? 😇😍

00:17:00

Heej!!

Kao što vidite,ovo nije uobičajen post,već mini obaveštenje sa veelikiim iznenadjenjem.Ovih dana,dok sam odmarala i razmišljala koja je budućnost bloga,setila sam se nečega što sam videla na stardoll blogu,časopisa.Juče sam napravila prvo izdanje,i ukoliko vam se svidi izlaziće svakog prvog u mesecu,sa vandrednim objavama.Uživajte u prvom broju,i da,na jednu temu pisala sam i na blogu,tako da nju slobodno preskočite 😍.










I,eto,nadam se da je časopis ostavio pozitivne utiske na vas.Inače,zove se Too Fab For You 😁.Znam da može bolje,pišite ideje za rubrike,ovo je bio samo uvod.Ako na ovom "postu" bude bilo osam komentara,postaviću još jedan broj do kraja meseca.Vidimo se,ćaoo!! ❤✌

-Jana 😇

You Might Also Like

19 коментара

  1. WoW! Super ideja i izgled časopisa *-*

    Ako hoćeš posjeti moj blog --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno genijalna ideja. Nadam se da ćeš nastaviti sa ovom rubrikom. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoojj covece pa ti si genijalac.Odlicna ideja.Jedva cekam sledece izdanje!!!

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!Ja sam pre pravila casopise,ali sam prestala zato sto nisam imala vremena! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,definitivno oduzima vreme i iscrpi neverovatno mnogo inspiracije

      Избриши
  5. Ideja je odlična,kao i časopis.Ja ti savetujem da nastaviš sa ovim jer je ovo kreativno od tebe,a samim time je i nama zanimljivo. ♥♥♥ :*

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš!Puno bi mi značilo jer sam ga tek napravila. -> https://tijanasteennotebook.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Vidi se da si se mnogo potrudila. Svaka čast :)
    😍 forever-blogm.blogspot.com 😍 <-- novi post, novi kviz, novi izgled <3 <3

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno si odlična, zapratila sam tvoj blog. Ako možeš i želiš zaprati i ti moj blog, stvarno bi mi značilo.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična ideja, sve fenomenalno izgleda! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična ideja i dopada mi se izgled časopisa,ali bi možda bolje bilo da ga stavljaš u posebnoj rubrici tačnije u drugoj stranici gore kod 'Contact me' i da obaveštavaš čitaoce kada izlazi (mada si napomenula prvog u mesecu) ili kako želiš.Dopada mi se ideja i sećam se kada sam ja pravila tako te časopise za mlp stranice na fb-u i za još dosta drugih! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Kako si originalna :O svaka čast, meni ovo nikaa ne bi palo na pamet xd. Ovakva ideja je odlična i obavezno nastavi sa ovo rubrikom, odlična je

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤