Summer Bucketlist 2016

16:52:00



Baš kada sam mislila da će moja inspiracija biti ravna nuli ona je proradila i sada imam gomilu ideja pa ću pisati svaki dan!!Jedna stvar užasno me je motivisala da krenem opet punom parom,da blog zasija i bude bolji nego ikada.U ovom postu prestaviću vam moju To Do listu za leto,jer želim da ovo bude savršeno.Let`s go!!


1.Prva stvar je prosta,jednostavno želim da uspem sa časopisom i da razvijam svoju kreativnost.Često mi je baš dosadno tako da ću se časopisom zabaviti,a i kada ne stignem da napišem post,mogu da ga objavim.

2.Sa gledanjem filmova počela sam prvog dana raspusta,tako da sam već odgledala dvadesetak.Ne bih da pričam o ovome,jer ću napraviti poseban post sa SVIM filmovima negde početkom avgusta.

3.Svi znate,po jučerašnjem postu,da obožavam jednoroge,i da sam opsednuta njima,tako da bih sobu pretvorila u carstvo puno DIY projekata.I za to će biti poseban post,možda i Room Tour kada završim sa svim ukrasima.

4.Da,i sa ovim sam počela već prvog dana.Želim da na blogu bude puuno DIY postova.Nekada sam previše lenja da bih bilo šta napravila,tako da će se i ova stvar naći na listi.

5.Vlogovanje vam pominjem još od maja meseca,i konačno sam se udlučila,vlogovaću.Kako ovog leta idem dva puta na more,kao i na koncert Selene Gomez u Beču,sve ću to podeliti sa vama!!

6.Zadnja i NAJVAŽNIJA stvar jeste da pokušam da napišem sto postova na blogu.Za sada sam napisala samo trideset,ali pošto sada pišem svaki dan,mislim da je to moguće.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.U komentare pišite šta ćete vi raditi ovog leta,kakvi su vaši planovi?Da li putujete,ili ćete ostati u svojoj mašti?


You Might Also Like

14 коментара

  1. Super post.Nadam se da ces uspeti sve ovo da ostvaris.Iskreno se radujem tvojim novim postovima.Jaoojjj blago tebi bices na Seleninom koncertu!!!!!Nadam se da ces se lepo provesti (mislim znam da ces se lepo provesti).♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super je post. Nadam se da ces sve ostvariti!

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam napravila summer to do list, ali moja nije ni približno zanimljiva, pšriznajem! Zaista si mi dala ideje za rad i kreativnost ovog leta :)

    Pogledaj moj blog ako želiš: http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Želim ti da ispuniš sve sa svoje liste! Odličan post. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da ćeš ispuniti svoje željice!♥Odličan post!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nadam se da ćeš uspjeti sve ostvariti, sretno *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Srećno sa listom! Huh, ja sam sebi zadala 40 filmova tokom cele godine XD

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤