Summer Tag

00:51:00


Kao što svi znate,pre nedelju dana počelo je moje omiljeno godišnje doba.Kako dugo nisam radila neki tag,odlučila sam da ga danas uradim i da bude vezan za leto.Let's go!!


1. More ili bazen?
- Bazen na moru.Kada god odem na more,uglavnom u sklopu hotela imamo par velikih bazena i Aqua Park,tako da se više kopam u njima   nego u moru.Ne znam,ne podnosim slanu vodu.🍬


2. Putovanje na more ili Wilderness?
- Putovanje na more,sigurno

3. Opuštaš se na ležaljci, na tropskom ostrvu. Šta pijuckaš? (Omiljeno piće)
-Hmm..Možda cedjeni sok od narandže?🍵


4. Omiljeni ljetnji proizvod za usne?
- MG Lip Balm sa ananasom.Miriše na leto.💄

6. Sunčanje ili lažni ten?
- Sunčanje,jer je zabavno a i ne uništavam svoju kožu.


7. Omiljeni ljetnji lak za nokte?
- Leti volim da nosim drečave i vesele boje,tako da bi to bila drečavo roze.

8. Imaš li ljetnju tradiciju?
-Svake godine prvog dana leta počnemo sa pripremama za ogroman bazen,postavimo ga svi zajedno u dvorištu.🗺

9. Omiljena BBQ hrana? 
- Piletina na ražnju.🍖

10. Omiljeni ljetnji mirisi?
- Ako se misli na neki parfem ili body mist,onda Victoria's Secret-Love Spell.❣

11. Imaš li planove za ljeto? Nemaš? 
Imam,za tačno nedelju dana idem u Španiju,mislim da sam vas smorila sa tim🏝


12. Lubenica ili jagode?
- Ubiće me sa ovim pitanjima zaista!!Možda lubenica?🍉

13. Bikini ili 1-piece?
- Bikini,veća je šansa da se pocrni.

14. Limunada ili ledeni čaj?
- Limunada 🍸

15. Hot-dog na roštilju ili iznad vatre?

-Da budem iskrena,ne volim Hot-Dog ni u jednom obliku tako da..🌭

16. Šešir ili naočare za sunce?
- Naočare za sunce.🕶


17. Losion za štavljenje ili krema za sunčanje?
- Krema za sunčanje.

18. Bejzbol igra ili koncert?
- I jedno i drugo,možda više bejzbol.

19. Sladoled ili sladoled na štapiću?
- Isto je,ništa ne propuštam 🍦


20. Vatromet ili svici?
- Vatromet.🎆

21. Flip Flop ili bose noge?
- Bose noge 👣

22. Vodeni baloni ili vodeni pištolji?
Vodeni pištolj jer je zabava sa njim zagarantovana,a balone moramo puniti i čim ih jednom bacimo.


I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Inače,mnogo vam hvala na 71 članu i 3100 pregleda.Hajde da do kraja nedelje pokušamo da skupimo 75 😁.Vidimo se sutra!! 

You Might Also Like

18 коментара

  1. Jako lijepe slike imas, svida mi se ovaj tag, mislim da je vrijeme da ga i ja uradim :)
    Uclanila sam se na tvoj blog.
    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super su slikee ;)))
    Zanimljiva pitanja, naravno i odgovori ;)
    Bas mi se svdija izgled bloga...
    Uclanila sam se ;)
    Uclani se i ti u moj blog :)
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Odlično si odgovorila na pitanja. I meni je draži vatromet. :D

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    ОдговориИзбриши
  4. Tag je odličan, mnogo mi se dopada. ☺❤ Uradiću ga u skorije vreme. Pitanja su veoma zanimljiva, kao i tvoji odgovori, u ovom postu saznali smo dosta novog o tebi. ☺❤ Čestitam na 70 članova, iskreno, zaslužila si mnogo više draga. ❤❤❤
    <33333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puunoo 😁😁 Ne znas koliko mi znaci podrska,hvala sto me pratis od pocetka,bukvalno od 5 clanova ❤❤❤

      Избриши
  5. Bass zanimljiv tag!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely post :)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!Pogledaj moj blog & zaprati me.<3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ne verujem,dok sam citala pitanja imala sam u glavi iste odgovore za sebe kao i ti! I ja volim bazen na moru haha,previse cudno ali tako je! I uvek pijem cedjeni sok od pomorandze haha :) Jako zanimljiv post! Jedino sto je razlika je ovo za suncanje,ja nisam bas ljubitelj toga :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru.Obavezno idem da posetim tvoj blog i da se uclanim 😁❤

      Избриши
  9. Fenomenalan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤