Top 5:Actors

00:27:00


Kao što sam rekla u prošlom postu,obožavam da gledam filmove i prosto uživam u njima.Ali retko koji film ću pogledati ukoliko ne znam ko glumi u njemu.Obično gledam da to bude ovih par osoba,koje ću vam u ovom postu predstaviti.Let's go!!

1.Cameron Diaz


Ova glumica prosto je BOŽANSTVENA.Odgledala sam SVE njene filmove,i svi su bili sjajni.Izdvojila bih moj omiljeni The Holiday i Theres Something About Mary.Ono što verovatno niste znali o njoj jeste da se bavila modelingom,i da je živela u Japanu.Inače,ona je moj uzor,tako da ako se ne budem bavila radom u CIA,uskačem u glumačke vode.Dovoljno je da udjete u Cameron Diaz,filmovi,i da pustite nešto kao In her shoes.Verujte mi,do kraja dana postaćete opsednuti.

2.Jude Law


Za ovog glumca otkrila sam pre par dana,medjutim,brzo je zauzeo glumački deo u mom srcu.Što se tiče filmova u kojima on glumi,izdvojila bih Spy i The Holiday.Ako imate petnaest ili šesnaest godina odgledajte Closer,ja taj film uopšte nisam razumela jer sam premlada.

3.Julia Roberts


Minut ćutanja za legendu!!Julija je savršena,i ja bih bukvalno mogla da živim na njenim komedijama.Film koji je osvojio moje srce jeste Pretty Woman.Opet,nemojte ga gledati ako ste malo mladji,i ja imam trinaest godina (26.jula) ali sam ga razumela.Nema potrebe da govorim 

4.Richard Gere

Takodje stariji glumac 😁.On daje neku dozu tajnovitosti u filmovima,i sa Juliom u filmu Runaway Bride posebno mi se svideo.I da,obabezno odgledajte film Shall We Dance.

5.Jenifer Aniston

I zadnja,ali ne najmanje važna jeste Jenifer Aniston.Pored toga što glumi u mojoj omiljenoj seriji ,,Friends",glumi u jednom od mojih omiljenih filmova,We're the Millers.

To bi bilo to za današnjo post,nadam se da vam se svideo.Pišite koji su vama omiljeni glumci,i da li volite neke od ovih?Koji je vaš omiljeni film?


You Might Also Like

16 коментара

  1. Obozavam Jenifer i Cameron *-* najs su :D

    ОдговориИзбриши
  2. Svi glumci koje si navela su meni jako dragi! :) Obožavam da gledam filmove u kojima oni glume!! :D♡

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Cameron i Jennifer izgledaju veoma mladoliko.Nikada im ne bih dala preko 30 godina.Pored toga naravno fenomenalno glume.Ja više pratim ove malo mladje glumce,.Inače moje omiljene glumice su Mila Kunis i Jennifer Lopez ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas danas gledala sam film sa Milom Kunis (Ted 1),i ona je odlicna glumica 😁❤

      Избриши
  4. Učlanjena sam na tvoj blog. :) Ja Jennifer Aniston obožavam, osvojila me je kao Rachel u "Prijateljima". :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep izgled bloga i usput zanimljiv post :)

    Novi post je na blogu,posjetite ako zelite highgirlss.blogspot.com VELIKO HVALA!

    ОдговориИзбриши
  6. Za neke prvi put cujem,ali sam gledala film sa nekima.Meni su odlicni! :)
    Ako zelis pogledaj moj blog <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Cameron Diaz i Julia Roberts jesdnostavno su savršene, a, ono najvažnije dobro rade posao :D

    http://dnevnadozabloga.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤