Top 5:Gold Make Up Tricks

14:17:00


Heej,u ovom postu daću vam par saveta za šminkanje.Ovo nisu klasični saveti,već su neobičnih i 50% ljudi ih ne zna.Nisam neki profesionalac,ali mali saveti nikome nisu na odmet.Počnimo!! 😁


1.Hidrantna krema

Do skoro nisam imala naviku da stavljam kremu pre pudera i korektora ali to je naravno obavezna stvar.Sve te stvarčice štete našoj koži i krema naravno ne može puno pomoći,ali ako ništa,vi ćete se osećati bolje,i sve mrtve ćelije nestaće.

2.Prvo podloga pa korektor

Gledajući razne tutorijale na youtube-u primetila sam jednu pogrešnu stvar,a to je da devojke prvo stave kilo i po korektora,a zatim trunku pudera.NE,NE I NE.Bilo koja podloga,BB krema,puder,GG krema..Sve to ide pre korektora.


BONUS SAVET:

Ovo skoro svi znaju,ali kako sigurno ima početnika,napisaću:korektor se ispod očiju stavlja u obliku trougla.

3.Bronzer na 3 

Nikada nemojte nanositi bronzer preko celog lica.Umesto toga,poslužite se pravilom,nanošenja bronzera u obliku broja tri. Počinjete od slepoočnica, zatim prelazite preko jagodica i završavate na linijama donje vilice i brade.

4.U slučaju baš tamnih podočnjaka koristimo korektor boje breskve ili onaj koji vuče na roze,a u slučaju akni zelenkasti.Ovo će dosta pomoći,i ukoliko imate paletu korektora i nikada niste znali čemu služe ti u boji,sada znate 😁.


5.Ako vaš BEAUTY BLENDER ne radi svoj posao,ne znači da ga ne koristite kako treba,već da on jede vašu šminku dok je suv.Zato,pre korišćenja obavezno ga malo pokvasite.

To je bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Sve ove savete uglavnom sam sama otkrila,a neke sam našla na sajtu ,,MOGU JA TO SAMA".Uživajte u danu,ćaoo!!


You Might Also Like

14 коментара

  1. Saveti su odlicni. :)

    novi post, knjige koje preporucujem: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Savjeti koje si navela su odlični :*
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja baš volim sajt Mogu Ja To Sama :) Odlični trikovi! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. MJTS je sjajan sajt i uvek ga čitam. :) Trikovi su odlični, nisam znala par njih. ☺

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa saveti su odlicni. I bas su mi posluzili jer ono, jos sam pocetnik u sminkanju. ☺

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajni saveti1 Definitivno ce mi poslužiti sad kad krenem u srednju, pa počnem malo češće da se šminkam. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post i super savjeti *-*

    petra-s-life-blog.blospot.hr

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤