UPDATE-Summer 🌞🌊

10:37:00


Znam da me nije bilo jako dugo,ali imala sam dosta obaveza oko skole.Ispunila sam sve ciljeve,tako da za ovaj letnji raspust mogu da uzivam.Odlucila sam da naravno zadnjih par dana leta uzmem knjige u sake,posebno zbog hemije,fizike i matematike.Pored toga bila sam aktivna na instagramu,tako da je blog spao na zadnje mesto.Uglavnom,od sada ocekujte postove mnogo cesce,kao i vlogove iz Spanije za dvadesetak dana 😁.Ne ocekute ih bas svaki dan,jer zelim da uzivam u vremenu provedenom tamo.U ovom postu predstavicu vam stvari koje mozete raditi na letnjem raspustu,i bez daljeg zadrzavanja,krenimo u post.
---------------------------------------------------
1.DIY projekti

Bas pre neki dan setila sam se da cim dodje letnji raspust moram preurediti svoju sobu.Boom ideja 😁.Par stvarcica iz Jysk-a,stari casopisi i posteri,bacanje starog djubreta.Mozete prosetati do JYSK radnje,ja sam bas danas bila,i kupila dosta slatkih stvari.

2.Sport

Mislim da je leto pravo vreme za sportove kao sto su plivanje,skakanje i uzivanje.Sigurna sam da ako zivite u malo vecem gradu imate bazen,a ako ne,iskoristite par dana na moru.Ja zivim u Beogradu,medjutim ne volim da idem po bazenima,jer imam svoj.

3.Druzenje

Pored Skype-a i ostalih drustvenih mreza,mozete otici s drugaricama na sladoled ili u setnju.Ja sam se dogovorila da sa svojim najboljim drugaricama odem u salu za balet (duga prica) i pocepam svesku za tehnicko (jos jedna duga prica).

4.Umetnost

Ukoliko imate dvoriste,namestite lezaljku,spremite limunadu,i citajte ili slikajte.Leto je pravo vreme za fotografisanje,napravite neke lude fotografije ili fotografije nekih pejzaza i prirode.Ja u tome uvek uzivam,i osim sto kvalitetno provedem vreme,uzivam u tome,i imam lepe uspomene.

5.Putovanja

 Posto mogu reci da sam proslo leto lepo protracila ninasta,ovo leto planirala sam da provedem nezaboravno.Isplanirajte sve stvarcice.Vec znate da idem na Majorku,pa sam odlucila da sve znamenitosti na google mapi schreenshot i kasnije ih obidjem.Mozda posetim i Madrid,nikada se ne zna 😁.
--------------------------------------
I,to bi bilo to za ovaj post,pisite ideje u komentarima jer cu ovih dana biti aktivna i mozda bas vasu zelju ispunim.Znam da nije nesto posebno,ali ovo je vise UPDATE i znak da sam se vratila.Caoo 😄.

Jana 💘💘💘

You Might Also Like

12 коментара

  1. Odlican post kao i ideje :)
    Takoder moram pohvaliti tvoj izgled bloga posto mi se jako svida. Pozadina je zbilja predivna i stvarno budi taj dozivljaj ljeta.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne ideje. Lepo se provedi u Spaniji. ♡

    novi post: introvertna-holandjanka.blogspot. com

    ОдговориИзбриши
  3. Lijepo se provedi u Španiji *-* usput super post

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post draga. :) Ja cu se ovog leta definitivno najviše posvetiti čitanju, pisanju i naravno putovanjima kojih će biti zaista jako puno. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma zanimljive ideje i odlično napisan post <3
    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi post i novi ljetni izgled bloga <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ideje su jako zanimljive!Slika je preslatka :)♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤