14 Weird Facts About me

21:14:00




Zdravo svima!!U današnjem i četvrtom postu u ovoj sezoni uzastopnog pisanja,podeliću sa vama par neobičnih činjenica o meni.Znam da delujem kao sasvim normalna i pitoma devojčica,ali zapravo nisam haha.To znaju oni koji me bolje upoznaju.So,let's go!!

1.Obožavam glumca Tom Cruise.Moja opsesija je ogromna,iako je išao kod lošeg plastičnog hirurga koji mu je učinio da izgleda kao da ima 100 godina.

2.Takodje volim glumicu Cameron Diaz i moj omiljeni film je Knight and Day u kom glumi zajedno sa gore pomenutim glumcem.

3.San mi je da živim u San Dijegu sa sestrom Željanom.Tamo ćemo završiti fakultet i živeti.

4.U poslednje vreme slusam malo cudnije i starije pesme poput Rock You Like Hurricane i znam da mnogi od vas ne znaju za tu pesmu..nema veze haha.

5.Najviše mrzim ljude koji se uvlače bez razloga,a kasnije te tako ponize da ne znaš gde se nalaziš.Imala sam par takvih drugarica ali sam se srećom svih njih rešila.

6.Imam dosta gustu kosu,jako tešku za održavanje posebno leti.Par puta sam poželela da je skroz stanjim ili da budem ćelava ali kada pomislim kako je tim ljudima,budem srećna.

7.Ne volim da čitam.Možda delujem kao neko ko obožava knjige ali ne.Pre sam volela,i čitala po deset knjiga na letnjem raspustu,a sada pročitam jedva pet.

8.Omiljeni predmet mi je engleski,i dosta me nervira to što je nastavnica dosta popustljiva i što nam dosta puta pokloni ocene.Znam da zvučim kao najgori štreber,ali tako ništa nećemo naučiti.Zašto nam nastavnica matematike nije takva haha!!

9.Obožavam da pevam iako zvučim kao pokvareni radio.Čak sam htela da idem u Pinkove Zvezdice ali sigurno ne bih prošla.Još jednom hvala svima koji su mi otvorili oči i naučili me da u mom slučaju pevanje nije pevanje nego kreštanje!!

10.Nekada znam kombinovati čudne sastojke i hranu,volim naprimer sladoled,napolitanke i hleb.To nikako nije zdravo i zvuči gadno,ali probajte haha.

11.Previše sam visoka za svoje godine,170 i na slikama nisam toliko visoka koliko sam u stvarnosti džin haha.

12.Ne podnosim svetlost i buku tako da spavam sa maskom na očima i čepićima za uši.Imam komšije (koji su jednom kod mene pola sata većali jel se unuku ide u toalet ili ne) koji se svako jutro u osam sati deru napolju tako da će me samo prave spavalice razumeti.

13.Brzo se rasplačem i brzo se nerviram.Imam užasno kratak fitilj i kada me nego iznervira u stanju sam da ga gurnem na kaktus (mislim,već sam to uradila mladjem bratu).

14.Antitalenat sam za ples,za sport,za pevanje i za pravljenje banera.Znam lepo da crtam i da glumim,ostalo je potpuni fijasko.


To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo i da ste uživali u njemu.Komentarišite dve čudne činjenice o vama.Čujemo se sutra 😁❤.


You Might Also Like

34 коментара

  1. Ja znam tu pesmu 'Rock like a hurricane', ako mislis o pesmi koju peva Scorpions. Koliko imas godina, pa si previsoka? Odlican post, sve u svemu. ♡

    Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada sam napunila 13 hehe <3 <3 da mislim na tu xd

      Избриши
  2. Saosećam s tobom za činjenicu pod 6, imam isti 'problem'... Dve čudne činjenice o meni su: 1) slušam najviše heavy metal, 2) ne mogu da spavam u sobi u kojoj su vrata bar malo otvorena, jednostavno ne mogu...
    Super post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wow,takodje haha,a za drugu takodje.Ne podnosim svetlost uff haha

      Избриши
  3. I ja sam spavalica, ali za mene su roletne spas. :D
    II da itekako mrzim osobe iz pete cinjenice. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  4. Ja se iznerviram za sekundu i oda kazem svasta,pa se rasplacem...Potpuno te razumem.Sto se tice pevanja isto stanje i kod mene.Do pre godinu dana sam mislila da lepo pevam,a onda sam snimila svoj glas i shvatila da sam ,,operisana od pevanja".Sa komsijama ti zelim puno srece i potpuno te razumem.U mom komsiluku zivi devojcica od 3 godine i skoro svako jutro u 8 sati vristi.Ponekad mi stvarno dodje da je bacim na kaktus(kako ti to vec kazes).A i sa kosom imamo isti problem.Ja provedem 20 minuta pokusavajuci da je ocesljam i na kraju 99% ljudi misli da se nisam ni potrudila oko nje,jer moja kosa je toliko cupava da nemam sa cim da je uporedim!!!Sve u svemu super post!!! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam trenutno u depresiji tako da...Haaha,razumemo se!!Ma ja bih to sve na kaktuse.Haha takodje ❤❤❤❤ hvalaa

      Избриши
  5. O, pa da vidim da imamo isti problem kada su komšije u pitanju, ipak, veruj mi da su moji još gori. Jer, nije ni malo lako istrpeti kada neko kosi travnjak (najbučnijom kosilicom na svetu) u pet ujutru 'kako ga ne bi uhvatilo sunce'. Haha. Sjajan post, Jano, zanimljive činjenice. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hahaha... odličan post! I ja sam spavalica i nervira me kada me netko probudi ujutro, a pogotovo brat. Ja za sada nisam još nikoga gurnula na kaktus, ali mene je bratić tako da... užasss!
    Novi post➡petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! I ja sam veelika spavalica. :D
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. I ja jako volim pjevati, ali ne zna da pjevam, no to me neće spriječiti da ne pjevam hahah

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha takodje,i takodje volim da snimim sebe ali se iznenadim kako uzasno zvucim haha

      Избриши
  9. Odlican post!Što se spavanja tice iste smo hahah

    Posjeti moj blog i predplati se,uzv : funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Što se pevanja i sporta tiče iste smo.Nisam rođena ni za sport ni za pevanje :))

    Posetite moj blog → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. 2.,4.,5.,6.,8.,9.,11., 12.,13.,14. nam je isto!!!! Ja ne mogu vjerovat koliko smo slične hahaha
    samo što sam ja još višlja od tebe, 175 sam ahhah :(

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. I ja se mogu rasplakati kad god hoću i također sam anitalenat za sport, to mi nikako ama baš nikako ne ide.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ništa realno ne ide,haha hvala na saosećaju sestro.

      Избриши
  13. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, ja se također brzo rasplačem <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Post je odličan, s ja imam isti problem s kosom i stvarno mi nekad dođe da se ošišam, ali ni to mi ne bi pomoglo.<3

    ОдговориИзбриши
  16. Jako zanimljive činjenice, ja to što si navela pod brojem deset i dalje radim.... hahaha Inače odličan post! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Zanimljive činjenice!Zaprati moj blog,ja tvoj već pratim! <3

    ОдговориИзбриши
  18. Obozavam da citam ovakve postove! Sa zadovoljstvom sam ga procitala. Obozavam Cameron Diaz takodje :)


    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal i bilo bi mi drago da ga pogledas( sub, like , kom ) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/ :)
    mozemo i da se zapratimo na instagramu : anaradunovic_

    ОдговориИзбриши
  19. Nice post, dear! Love your blog ^-^

    www.caterina-m.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤