Best Pool-Party EVER 👙 💿

20:32:00



Zdravo svima!!Kao što znate,rodjendan mi je dvadeset i šestog jula i pošto punim trinaest godina,odlučila sam da ove godine organizujem zabavu ja.Posle dugo premišljanja i mnogo loših i dobrih ideja,odlučila sam se za zabavu na bazenu.Hvala još jednom svim osobama koje su mi dale inspiraciju za svu dekoraciju i ideje.U ovom postu pokazaću vam par DIY i organization ideja za savršen "pool party".Krenimo!!

1.Mislim da je zaštita i higijena nešto najbitnije,tako da bi bilo dobro da pored bazena postavite mali sto ili torbu sa peškirima.Peškire možete zavezati mašnom i u njih umotati kremu za sunčanje.


2.Ono što je must-have jesu vodeni baloni kojima možete da se rashladite po onom najvećem suncu,ili se jednostavno zabavite kada vam bazen i plivanje dosade.Sigurno imate bar jedan vodeni pištolj koji možete iskoristiti u iste svhre 😁.


3.Vreme je za slikanje!!Pokušajte napraviti stanicu za slikanje u sa više letnjih detalja tako da dvorište i taj dogadjaj izgledaju još lepše.Možete nabaviti selfi-štap i zaštitu za telefone od folije.Na internetu sam pročitala razne članke o zaštiti,ali nemojte previše eksperimentisati.Najbolje bi bilo koristiti stari telefon u vodi.



BONUS SAVET:

Ako vam telefon upadne u vodu,odmah ga ugasite i rastavite.Zatim ga stavite u kesu sa pirinčem na 48/h.Nikako nemojte paničiti jer se sve lako može rešiti.



4.Obavezno napravite štapiće,brkove,mašnice,cvetiće i naočare od papira.Sve to zakačite na štapić za roštilj,dobili ste tumblr aksesoar za neverovatne slike.

5.Stigli smo do najvažnijeg dela,hrane.Voće možete staviti u kornete,smoothie poredjati na stočić.Dobra ideja jeste da na piće sa šlagom ubacite kašiku kojoj je početak u obliku ajkulinog repa.Zabavite se praveći BBQ (roštilj),men će u tome pomoći tata.



6.Zadnja ideja jeste to da možete uraditi challenge sa balonima ili water challenge.Više o tome možete pogledati u ova dva videa,samo što će to u bazenu biti još zabavnije.







 💦💦💦💦

To bi bilo to za ovaj post nadam se da vam se svideo i da ce vam biti od pomoći.Ne bih da vas podsećam,ali raspusta je ostalo još samo pola.Od mene ``back to school postove nemojte očekivati jer mislim da niko ne želi da ga neka nebitna osoba podseća na školu.Ćaoo!! 💙

You Might Also Like

24 коментара

  1. Hope you have a great day at the pool. I'm happy that someone is celebrating on that day because I will mostly be crying.. Anyways, great ideas. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Why?Thank you so much 😁❤ Text me if you need help:mihailovićjaaana2003@gmail.com

      Избриши
  2. Sretan rođendan unaprijed! Savršena ideja oko party-a *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Divne, divne ideje, zaista! Želim ti srećan rođendan unapred i da se divno provedeš na njemu! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,hoću,imaćete izveštaj ovde,na blogu 😁❤

      Избриши
  4. Ideje su super, dobro će doći za ove ljetne dane, tebi rođendan 26. meni 29. hahah tu smo negdje :3

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ideje su odlicne! Sve mi se svidjaju! Srecan rodjendan unapred! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideje, nadam se da ćeš imati divan dan pun zabave i smeha!! Srećan rođendan!!xx
    Vesna - Home Chic Club
    new post-> http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/07/another-review-sammy-dress.html

    ОдговориИзбриши
  7. Izgled bloga je fantastican, kao i ideje. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post! Imaš divne ideje i hvala ti na savjetima! :) ♥ Izgled bloga mi se baš dopada. Srećan rođendan! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa,hvala punoo 😁.Hvala tebi na komentaru ❤

      Избриши
  9. Odlicne ideje, nadam se da ces uzivati na zabavi i da ce sve ici po planu xo

    Pratim te ❤
    Novi post -> http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Da li sam ja senilan , ili imaš novi izgled bloga ?
    Svejedno , savršen je !

    Nikada nisam imao/išao na rođendansku zabavu na bazenu. Stvarno deluje odlično ! Blago tebi , pa si rođena u vreme najvećih vrućina !

    Lav znači , hmmm... xD

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe,hvala,meni je odvratan i pod hitno ga menjam.Nije to ništa,..Znači da znači moraš da mi vidiš horoskom za avgust xD

      Избриши
  11. Savrsen post, Jano! :) Ideje su odlicne, nadam se da ces za svoj rodjendan napfaviti neke kul fotkice, pa da vidimo kako je sve to uzivo izgledalo. ☺ <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno,kao sto sam vec rekla,ceo izvestaj dobicete na blogu hehe 😁✌❤.Hvala puno

      Избриши
  12. Obozavam vodene balone!
    A Water callange mi je nesto najboje, mislim da je to jako zabavno :)
    Super post :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤