😏How To Watch Movies On Phone? 😏

08:40:00

Zdravo!!Ja sam veliki ljubitelj filmova i serija,tako da ne prodje dan a da ne odgledam bar jednu epizodu ili uzbudljivi avanturistički film.Naravno,svi imamo dane kada smo zauzeti ili putujemo pa nemamo vremena da upalimo lap topove i kompjutere pa smo na telefonima.U ovom postu pokazaću vam kako možete instalirati i gledati filmove preko telefona.So,let's go!!




Prvi korak jeste ulazak na google.Ukucajte:,,Popcorn Time for android" i izaćiće vam njihov oficijalni sajt.


Kada udjete jednostavno klik na veliko dugme:,,Install Beta 2.7.5.3" kako bi se aplikacija primila na vaš uredjaj.


E sad,pitaće vas želite li da prihvatite aplikaciju sa nepoznatih izvora,vi naravno prihvatite jer će vam sve ono pasti u vodu.


Evo kako izgleda kada se instalira i udjete u aplikaciju.Jednostavno klik na film,ili na lupu u uglu za pretragu.Nekih filmova nema,ali nekih baš starih,iprevoda ima što je super.Ukoliko idete na neki put,vi naravno možete dodavati filmove na vaš telefon.

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Meni je ovaj način dosta olakšao gledanje filmova.Dobro je to što se telefon ne pregreje,a takodje Popcorn Time ne zauzima mnogo memorije.Vidimo se 😁❤.

You Might Also Like

14 коментара

  1. Sjajn post, puno si mi pomogla jer sam uvijek htjela da gledam filmovena telefonu ali nisam znala kako. Hvala ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Beskrajno ti hvala za ovo, ne mogu da ti opisem koliko si moj zivot ucinila laksim. :D <333

    Moja svastarica

    ОдговориИзбриши
  3. Ceo svoj zivot trazim nesto preko cega mogu da gledam filmove preko mobilnog i ne mogu da verujem da si upravo spasila moj zivot! Ne znam kako da ti se zahvalim, zaista. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvalaa ti! Puno puta mi se neda ići na komp ili ne mogu, a htjela bih gledati filmove. Isprobat ću ovo što prije, odličan post!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Uvijek se napatim dok upalim film na mobitelu! Hvala <3

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na ovome. Ne volim gledati filmove, ali ako mi ikada bude toliko dosadno da se odlucim za to, sjetit cu se tvoga posta :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,zaista!Nisam znala za ovo,hvala ti puno!Blog ti je bas divan i sladak,pojela bih ga,hehe!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤