Thank U I Casual Monday #3

23:10:00


Prelistavala sam po starim postovima i zapravo shvatila koliko volim da pišem.Nešto što najviše mrzim jeste kada neko kaže da mu je blogovanje hobi.Da jeste,ali blogovanje dolazi iz srca.Kao dobra pesma koju zapamtimo.Kao dobar ritam koji nam se uvuče u uši i ne možemo da prestanemo da igramo i cupkamo.

Sećam se svog tridesetog člana,kako sam bila ponosna na sebe.Tada je padala kiša,nosila sam i zimsku jaknu,posvadjala sam se sa svim živima,i kada sam pročitala taj stoti komentar tridesetog člana,više ništa nije moglo da mi pokvari dan.Izašla sam napolje,uzela loptu,dala je rodjakovom psu..Zatim sam napisala post zahvalnosti 😁.

Možda će ovaj post nekome biti dosadan,ali nema veze.Pišem ga zbog ljudi koji su bili tu od početka,podržavali me od početka,i biće tu do samog kraja.Taj dan shvatila sam da ste SVI VI moji najbolji prijatelji.Dobri ste i divni,neki od vas mi poprave dan,ukrase ga onim:,,Hvala na savetu!".

Hvala puno na svemu tome,i nijedan giveaway koji sam planirala ne može da opiše moju sreću.Znate osećaj kada vam je nešto u grudima puno svežine,kada skakuće kao ludo i kada ne skidate osmeh sa lica?Skoro kao ljubav,ali ljubav prema "hobiju".Hvala svima koji su pročitali ovaj post do kraja,time su položili zakletvu da su zauvek članovi našeg magičnog sveta čuda ❤ Ne stavljam tačku na kraj,jer ovo nije kraj

You Might Also Like

36 коментара

  1. Mnogo lep post. Drago mi je na tvom uspehu, znam da ce biti puno veci. Ja te ne pratim od pocetka, ali opet volim tvoj blog. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja te ne pratim baš dugo, ali ipak mi se tvoj post i blogovi jaako dopadaju! :) Ja sam baš nova u svetu blogera, još uvek nisam stigla ni do 30 člana, ali to mi i nije previše bitno. Da, lepo je znati da neko ceni to što radiš, ali ja blogujem jer me to ispunjava i nadam se da ću još dugo ostati u tome. Divan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si takodje izvrsna bloggerka i doguraćeš do 100000 članova,samo treba vremena i truda <3<3

      Избриши
  3. super post, samo nastavi pisat... svaki clan jr jedna stepenica gore
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Ne pratim te bas dugo, ali cim sam primjetila tvoj blog zapratila sam ga jer vidim da se mnogo trudis i blog ti izgleda predivno. Sretno u daljem blogovanju. ❤

    e-s-wonderland.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Ne pratim te dugo, ali činiš se kao super osoba. Zapratila sam te čim sam te našla, i stvarno imaš odlične postove i savjete. Ne, ovaj post nije dosadan. Iz srca je i to je dobro. :)


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo napisan post, ali zaista. ❤ Slažem se draga, sa svime što si rekla, blog nije samo prolazni hobi, blog je nešto što rečima ne može da se opiše. Ako se sećaš, sa tobom sam od početka, kada si imala 2-3 člana, nisam komentarisala baš svaki post ali sam ih sve čitala, želim ti još 1000 čitatelja jer ne zaslužuješ manje od toga. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se,ti si mi možda i prvi čitalac.Hvala puno draga Nadjice <3<3

      Избриши
  7. Zaista divan post Cruzovka! Obozavam ovakve postove jer me mnogo razneze. Za mene znas da sam uz tebe, i tu za tebe od tvog prvog bloga, i da cu biti sa tobom do kraja, a nadam se da kraj nece biti uskoro, nego da ce ovaj svet potrajati jos jedno 1000 godina!


    Btw. Kome je sutra rodjendannn???? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kekeke ❤❤❤❤ awww Horankoo mojaaa..Pa meniii ofc ahahahh 😁😁😁 cekamo 00

      Избриши
    2. Predivan post!Vidi se da si baš iskrena,da se trudiš,i napreduješ iz dana u dan sve više i više!Evo bliži ti se i stoti član,a verujem da ćeš ih imati i mnogo mnogo više!
      beautyqueen000.blogspot.rs

      Избриши
  8. Predivno napisano. Zaista se vidi da volis pisati i da volis svoj blog :)
    Izgled bloga mi je bas fora :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno napisan post! Od srca ti čestitam na svemu i želim ti da budeš sve bolja i bolja! Stvarno se vidi da voliš da pišeš ovaj blog, pa samo nastavi da radiš ono što voliš. Koliko sam pročitala u komentarima, rođendan ti je - pa, srećan rođendan! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Nadam se da ćeš biti sve bolja i bolja i da nikada nećeš prestati da pišeš blog, jer je fenomenalan.
    Pošto sutra nisam tu, želim ti sve najlepše-srećan rođendan! ❤❤❤❤❤

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je predivno napisano jer se upravo baš i ja tako osećam kada blogujem. To je čisto zadovoljstvo i ljubav. Srećan rođendan, draga! ❤

    NOVI POST ---> http://jasminadimitri.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Blogging is amazing! So interesting to revisit old posty to relive all these emotions))
    Would you like to follow each other? Follow my blog and leave a comment and I will do the same))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much cause u give me big support 😁❤.Ofc i want

      Избриши
  13. Happy birthday! Enjoy your day. ☺🎂🎊🎁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ohh you remembered 😁❤.Thank you so much dear Dr. 😂

      Избриши
  14. Predivno napisano.Jako mi je zao sto nisam ranije otkrila tvoj blog,ali nikad nije kasno.Obozavam tvoje postove i znam da ces jednog dana tvoj blog imati i preko hiljadu clanova,jer ti to zasluzujes.

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Joj,kako divno napisano!Što se tiče bloga,slažem se sa tobom od reči do reči.Prvenstveno pišemo zato što volimo,i uživamo u tome. ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Jako zanimljiv i lep post.Procitala sam jos neke tvoje postove i veoma mi se dopadaju,od sada te i ja pratim :D

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Prekrasan ti je post , jako lijepo pišeš . Blog ti je isto prekrasan i ima puno zanimljivih postova . Samo tako nastavi s blogom i postovima . I , pitala si me na mom blogu jer može collab i naravno da može , ali ja sam sad na moru i ne pišem postove . Vratit ću se krajem osmog i tad ću ti se javiti za collab .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr.
    😘

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤