On Blog VS. Life

17:30:00


Zdravo svima!!Za danas sam spremila nešto potpuno drugačije.U ovom postu predstaviću neke stvari u stvarnom životu,a pored toga bacićemo pogled na pravi život.Inače sve ove postove pišem unapred i ovo je tek šesti.So,let's go!!

Jutarnja Rutina:

Ja sam rutinu već objavila ali nije bila bas ispravna.Ono da se zdravo hranim ili da ranije ustanem,..Uglavnom spavam do podne a onda sam toliko lenja pa bukvalno platim sebi da se nateram i odem po doručak.Kada to završim,vratim se u krevet.Na blogu vi imate skroz drugačiju predstavu ali nećemo o tome haha!!



Zdrava hrana:

Jednostavno nisam karakter da kažem NE kolačima.Nikada nisam imala veliki problem sa kilažom,a posebno sada,tako da ne brinem o tome,ali kada uzmem crni hleb znajte da će taj dan padati jednorozi sa neba.Na blogu to naravno izgleda tumblr,vežbe i sve..



Šminka:

Ja obožavam da se šminkam (ali se ne šminkam svaki sekund svog života) i imam poprilično šminke.Naravno,nisam baš spretna u tome,pa pola ajlajnera završi u mom oku i na ogledalu.Što se tiče pudera,nikada ali nikada ne pogodim nijansu pa izgledam kao Jim Keri u filmu The Mask.Na blogu je savršeno,ja sam body & make-up guru.



Druženje:

Na blogu je celo leto ispunjeno dogadjajima i uživanjem a u stvarnosti nekada ne dobijem odgovor na poruku:,,Hoćeš napolje?".Svi mi imamo letnje planove ali hoće li se oni ispuniti?Nekada znam i da preuveličam moju zabavu,dok je na blogu sve to super,strava i odlično.



To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo i da ste uživali.U komentarima napišite kako vi stojite po pitanju ovih stvari?Hvala na 84 člana,guramo do 90.Uživajte u danu,ćao!!


You Might Also Like

34 коментара

  1. Ja se trudim da na blogu uvek budem ono što jesem, ali je činjenica da uvek oduzmemo/dodamo nešto kako bi ispalo više 'tumbl' ili šta već.... :D U svakom slučaju, odlična ideja za post. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahah, definitvno istina, uvijek malo preuveličamo neke stvari na blogu, dok su u stvarnosti drugačije. Super ti je ovaj post :D
    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja za post.Ja se trudim da budem iskrena na blogu i takve postove tipa jutarnja rutina ili slicno izbegavam,jer bih verovatno u tom slucaju morala malo da slazem.Inace sto se tice ustajanja iz kreveta potpuno smo iste.Mislim da i kada bi jednorozi sa neba padali,kako to ti vec kazes,ne bih ustala :) ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, hahah. Uvek se trudim da budem ono jesam, bez preuvelicavanja, jer mi nije zanimljivo da ljudi zavole neku drugu osobu, osobine koje misle da posedujem, a ne mene, onakvu kakva zaista jesam. Ali nekad to i ne uspe bas, pa najmanju sitnicu ukrasim za 10% c:

    btw, post o MIRU na mom blogu, posetite: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa tobom, ista situacija je i kod mene hahahha. ☺ Takođe na instagramu fotošopovi na slikama...

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Za mene znas da sam ista kao ti, tako da su svi komentari suvisni hahahah.. Inace, ombre lips su life! <3333

    ОдговориИзбриши
  7. Jako originalan i relan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Haha, jako si me nasmijala ovim postom! Ja pisem uvijek onako kakvo jest jer ne zelim da pricam o nekom proizvodu kako je super i kako ga stalno koristim, a zapravo nisam.
    Moja jutarnja rutina se malo promjenila jer sam vjezbanje prebacila na vecernje sate, ali dok sam pisala post, bilo je tako haha.
    Jako originalan post u svakom slucaju :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, jako mi se sviđaju postovi na ovakvu temu jer uvijek nasmiju čitatelje i vrlo su "fensi" (barem meni) *-*

    Posjeti moj blog i ako hoćeš priključi se natječaju povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post i jako interesantan blog,ako zelis pogledaj moj blog :)
    https://angelaafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Vrlo kreativan i zabavan post. :D ❤
    Ne treba da ulepšavamo situaciju u svojim životima, u vezi ishrane, veštine šminkanja ili socijalnog života. Ovo što si napisala je previše realno, svaka čast za post draga. ❤❤
    <33333333333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  12. Ahaha, odličan post, baš sam se nasmijala!

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična ideja za post, nasmijala sam se divno!
    Inače, složila bih se sa skoro svime , imamo planove, sami dobrinosimo tome hoće li se ispuniti, ili ne, u svakom slučaju, apsolutno si pogodila dosta toga, super post. ☺

    Imaš follow i od mene !
    http://ivafdiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Slažem se sa tobom. Svi bismo želeli da smo uvek nekako tumblr, ali realnost je da to uspevamo samo na društvenim mrežama, ali i to je nešto hahah.
    Usput, nova sam na ovom blogu i već sam oduševljena postovima i stvarno mi se sviđa kako pišeš, kao i izgled bloga. :)


    Ako hoćeš poseti moj blog...
    http://thirdimension3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Slažem se sa tobom, inače odlilčna ideja za post! ♥

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-haul.html

    ОдговориИзбриши
  16. I ja sam uradila davno post na ovu istu temu tako da jednostavno mogu reći da se razumijemo haha! Super si ovo napisala <3
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno,nisam znala ali pokusacu da nadjem :) <3<3

      Избриши
  17. Konačno je neko realističan ! Svaka čast ! Follow od mene <3

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤