SheIn Summer Wishlist

01:23:00

Zdravo svima!!U ovom postu sa vama ću podeliti letnju listu želja sa mog omiljenog SheIn (klik na ime da ga posetiš) sajta.Pre nego što počnemo,želela bih da vas zamolim da na bar jedan link kliknete.Ništa vas ne košta,a meni ulepšate dan.Krenimo!!


•Alien T-shirt-klik ovde

•Boyfriend Denim Ripped Paints-klik ovde

•Shorts-klik ovde

•Beach Dress-klik ovde

To bi bila moja lista želja sa ovog sajta,nadam se da vam se svidela.Pišite u komentarima koji vam se komad odeće najviše svideo i molim vas,klik na barem jedan od linkova.Vidimo se sutra,ćao!! 

You Might Also Like

25 коментара

  1. Denim ripped jeans su mi vrh! Divna wishlista! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, pratim te. Majica i hlače mi se mnoooooogo sviđaju.

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopadaju stvari, pogotovo sorts i haljina. Kliknula sam na sve linkove. <3

    postavljajte mi pitanja za Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Tu alien majicu tako dugo tražim *.* tako su savršene i tako tumblry

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice neko iznenadjenje uskoro pa ces imati prilike da je osvojis hehe 😁❤

      Избриши
  5. Odlicna wishlista,ja sam sa njihovog sajta porucila ove boyfriend farmerke i mogu ti reci da su supeer.
    Miljana Easy Skillful <---- novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna wishlista, sve stvari su po mom ukusu, tako da ne mogu da odlucim sta mi se najvise dopada. Kliknula sam na sve linkove. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, sve stvari mi se sviđaju, pogotovo ove kratke hlačice :)

    Pogledaj moj novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/07/recenzija-bourjois-healthy-mix-puder.html

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajna wishlista! Kliknula sam ti na sve linkove. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prva majica i hlače su pree! *-* Imaš odličan ukus! :D

    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    ОдговориИзбриши
  10. odlicne stvari si izabrala
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne stvari!! Ne znam sto mi je ljepse, iskreno :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Jaoo pa sve stvari su predivne, ja sam toliko oduševljena da bih sad sve naručila ahhahaha
    ali stvarno, imamo isti ukus i drago mi je zbog toga :)
    tek sam sad našla tvoj blog i čim sam vidjela ovu wishlistu morala sam se odmah pretplatiti ahhah

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤