Top 5:Products For Trip I Day 1

14:37:00


Zdravo drugari!U ovom postu predstaviću vam par Makeup proizvoda koje morate imati ukoliko idete na put.Svi su oni lagani,i mogu se koristiti leti po velikim vrućinama i zimi na temperaturama u minusu.

Korektor

Mislim da je korektor nešto što nam najviše treba,posebno ako nam se na putu dogode nezgode na licu.Ja vam lično preporučujem Aura Corect me.


Tonska Krema

Ako vam korektor ne odgovara za prekrivanje,i ako želite da još malo setujete ten,umesto pudera iskoristite tonsku BB ili GG kremu.Dobre su za setovanje tena jednako kao i puder 😁.

Paleta Senki

Okej,mislim da svi znamo da su senke savršen detalj i da su po meni nešto što se na licu najviše primećuje.Ja vam preporučujem Clair's Book letnje palete,jer one pored divnih nijansi plave i ružičaste imaju i rumenilo i bronzer.


Kompaktni puder 

Ovo je već složeniji deo koji malo slabije razumem,međutim jednostavno je da niko ne želi da sija poput Las Vegasa.Ja već pola godine koristim ovaj Essence-All About Mat i zaista vam ga preporučujem.

Labelo/Sjaj

Labelo u boji savršena je zamena za težu stvar na usnama,daje završnu notu vašem Make Up izgledu a takođe ishidrira usne.Za ovaj post izabrala sam favorit meseca,Baby Lips-Dr.Rescue (Pink Me).


To bi bilo sve od ovog posta,nadam se svideo i da sam vam barem malo pomogla.
Šta vi nosite/ste nosili na put od šminke?



You Might Also Like

31 коментара

  1. Super post, prelijepe slike si stavila :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Ja uskoro putujem,tako da mi je ovaj tvoj post suoer posluzio!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je nekome pomogao.Blago tebi,ja sam se tek vratila <3<3

      Избриши
  3. Super post, prelijepe slike. Ja kada putujem nosim samo ono najvažnije, tako da je to najbolje a ne da nosite čitavu kuću sa sobom.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post!Slazem se da sve ovo treba poneti.Inace,veoma mi se dopada tvoj blog.Uclanila sam se #99,nadam se da ce uskoro doci jos neki clan pa da proslavimo 100.
    anjasworld1.blogspot.rs-pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se dopadne :) <3333

    ОдговориИзбриши
  5. Labelo je definitivno must have :) Odličan post <33
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  6. awesome post! love your blog x
    just followed, would be great if you could do the same <3 x

    darcia.pl

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! :)
    Ja kad idem na put nosim samo toniranu kremu jer mi je stvarno potrebna, a trebala bih kupiti korektor, a nikad da odem u trgovinu, morat ću se natjerati jednom :D
    ne nosim paletu sjenki jer ju ni nemam hahah a ni ne treba mi za sad jer se još ne bih htjela toliko šminkati, a i stalno diram oči pa bih vjerojatno zaboravila da imam nešto na očima i sve bi mi se razmazalo :P

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja nosim sve od navedenih stvari, ali najcesce koristim senke i sjajeve. Super post. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  9. Bukvalno novim sve od navedenog ☺

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Wow! Is this your baby lips collection? You have so much their collection~ Thanks for sharing ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okay,i following you dear <3 It`s not mine collection but i would like it is <3<3

      Избриши
  11. Sjajan post, zaista! I ja nosim uglavnom iste stvari. Labela su obavezna xD

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post, navela si sve sto je potrebno. Korektor je gotovo uvijek must have, pogotovo za ljeto kada ne zelimo teske pudere na licu :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post,samo mislim da je puder ipak previše za leto,moje mišljenje je da je ipak bolje BB krema ili neka obična lagana krema za lice i puder u kamenu. Clair's Book pod obavezno,letnje nijanse su savrsene,obozavam ih.

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Na letovanje eventualno ove godine nisam ponela puno šminke, samo najneophodnije jer smatram da je odmor prilika da se lice odmori od šminke. ❤ Nosim samo pomenuto u postu, ali kada bih suzila izbor na par proizvoda, to bi bio samo Baby Lips i korektor. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Gdje ima za kupiti gore spomenute senke s bronzerom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Clair's trgovinama 😁❤ Ja sam moje kupila u Španiji,u Palmi,medjutim Clair's imaš u Srbiji,za Hrvatsku nisam sigurna.

      Избриши
  16. Ja sam se tek vratila sa putovanja i nisam nosila mnogo šminke, jer sam išla na more, pa mislim da mi i nije toliko šminke potrebno, ali svakako mislim da je ovo must have, ja bih još samo dodala maskaru i olovku za obrve (ništa bez njih)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤