Vlog-Spain (first 3 day) 💎🗺🌞

19:10:00

Zdravo svima!!

Kao što znate,pre par dana vratila sam se sa mora,iz sunčane Španije.Rekla sam da ću svaki dan vlogovati,mada mi se snimci nisu svideli,tako da će se vlogovi sastojati iz sličica.U ovom postu predstaviću vam prva tri dana.Krenimo!!

1.Roadtrip


Prvi dan uglavnom sam provela u putu.Krenuli smo u 15:00 tako da su slike iz aviona ispale super 😁.


Divno zar ne?


                 Ne tako zanimljiv deo puta


Iznad destinacije 


Prva reakcija bila je pozitivna.Bilo je oko 30° kada smo stigli ali nam to nije pokvarilo lepo raspoloženje,posebno što je Can Pastilla najbliže mesto aerodroma Majorke.



Čim smo se odmorili od puta,što je trajalo kratko,otišli smo da uživamo u zadnjim zracima sunca.Gradska plaža nije bila posebna,ali davala je sjaj tom mestu.Ono što me je zadivilo jeste što ljudi umesto nezdravih grickalica na plaži prodaju lubenice i kokose 😁.


I dan smo završili sedeći u preslatkom kafiću blizu plaže pijući svoje cedjene sokove i apsorbujući miris mora.

2.Chill On Town-Beach


Drugi dan prošao je u odmoru od puta,na gradskoj plaži.Takodje smo uzeli kola na iznajmljivanje za naredna četiri dana 😁.


Ovu knjigu pročitala sam u jednom dahu.Prvo se činila neuklapajuće u morsku atmosferu,ali kada su se dogadjaji ispreplitali,nisam mogla prestati da je čitam.


Prelepo vreme 😁

3.Porto Cristo-Cave 

Porto Cristo jeste pećina koja je ne tako mnogo udaljena od Palme.Uživali smo u prizorima puta,kao i u prizorima unutra.Odgledali smo dva kratka filmića,u toku kojih nisam mogla da fotografišem,i prisustvovali takodje kratkoj operi.



                           Prelep prizor 😁



Stalagmiti i stalaktiti


I kasnije smo išli na plažu ❤


-------------------------------------------------------------------

To bi bilo to za prvi deo vloga 😁.Jos jedno obaveštenje jeste da mi je 26. jula rodjendan,tako da bi bilo lepo pokušati skupiti 90 članova do tada.Vidimo se sutra,jer od sutra pišem regularno,svaki dan ❤.

You Might Also Like

33 коментара

  1. Predivno draga, stvarno sam uzivala u fotkama☺

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao slike su ti predobre *o*. Čime slikaš?

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su ti prelijepe. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-luxe-maskara-i-ruz.html

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne fotkee♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi se sviđaju slike i cijeli tvoj blog,sami izgled,prekrasan mi je.😍
    Ja sam tebe slijedila,bilo bi mi drago da ti učiniš isto https://plus.google.com/116816841990469767464

    ОдговориИзбриши
  6. Vau :) Fenomenalan post :) A i sličice :) Jedva čekam nastavak vloga :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. prekrasne fotografije, zavidim ti
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Oduševljena sam fotografijama koje su božanstvene! Vidi se da si se lepo provela, ipak je ovo mesto predivno sudeći po tvojim fotografijama. <3

    ОдговориИзбриши
  9. Fotografije su predivne♥

    Uclanila sam se u tvoj blog,ako zelis uzvrati ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! Slike su nevjerojatno predivne i uzivala sam citajuci post ❤❤

    kreativanblog.blogspot.com - novi post 💕✨

    ОдговориИзбриши
  11. I love Spain!! :) Odlične fotke! <3
    xx
    http://putitallonme.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post!Deluje mi da ti je zaista bilo prelepo,jedva cekam ostatak!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Sretnice!! Predivne slike :)
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -new post :)

    ОдговориИзбриши
  14. Predivne slike, pogotovo ove iz aviona :)
    Lijepo se provedi :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post draga :*
    Pogledaj moj blog i novi post o trikovima i savjetima za savršen torbu .
    Zaprati moj blog ako ti se svidi .
    Možemo biti odlične internet prijateljice !
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post,obožavam vlogove bili oni u snimci ili slikama prikazani,odično! Super si to napisala i tako mi je drago da si se lijepo provela,a i ko ne bi! Btw ove palme slika,vrrh!! :D
    Također,ako nađeš vremena,napiši mi u zadnjem postu 3 osobe u komentar za kiss,marry,kill :)
    Novi post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤