Weird Life Hacks 🛍👙🎙

18:52:00


Heej!!Kako ste?Šta radite?Danas je nedelja ali ja se i dalje nisam navikla 
na raspust,tako da se osećam čudno.U današnjem postu ``pokazaću`` 
vam par životnih stvari od pomoći ako mogu tako da prevedem,koje su jako čudne ali zaista pomažu.So,let`s go!!

1.Ovaj hack je za lenje osobe poput mene.Ako se sami vraćate iz prodavnice a imate dosta kesa koje ne možete poneti,
šnalama ili priveskom za ključeve više kesa prikačite za jednu tako da sve bude jedno.Biće vam mnogo lakše
.2.Ako imate problem da vam parfemi jako kratko traju,pre stavljanja na ruku stavite vazelin.Potom toga ga naprskajte i stajaće jako dugo!!

3.Ako vas boli glava jednostavno pokvasite sundjer i stzavite ga u malu kesicu pa na čelo.Poslužiće,a zaista hladi.

4.Ukoliko ne znate kako da zakucate ekser u zid,ekser prikačite u štipaljku,tako da kada lupate čekićem nikako ne možete da se povredite.

5.Ako ne znate kako da obuzdate sitnu kosu oko čela,jednostavno uzmite staru četkicu za zube i na nju stavite lak za kosu.Četkicom par puta predjite,i sva kosa ostaće na mestu.


6.Ako vam je slučajno nestalo struje,a svetlo na telefonu jednostavnopremalo sija,okrenite telefon na drugu stranu,a flašu vode stavite na lampu.Tako će sijati jače.

7.Ako ste kupili naočare koje se previše lome na delu izmedju rama i drški,mali deo izmedju prelakirajte providnim lakom.Sačekajte da se osuši i više se neće lomiti.


8.Ako ste došli na mesto bez punjača,jednostavno odvojite bazu (deo koji ide u struju) od USB kabla i prikačite ga na TV.Odmah će puniti telefon mnogo brže.

To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Dosta sam sam se potrudia da nadjem nešto originalno što niko do sada nije pisao i nadam se da sam uspela.Komentarišite šta ste od ovoga znali a šta niste.Uživajte u danu,vidimo se!!

You Might Also Like

22 коментара

  1. Odlični i korisni trikovi. Sjajan post!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Vecinu ovih stvari nisam znala, tako da si definitivno uspela da nadjes nesto originalno, sto niko nije pisao. Ujedno, hvala na ovim life hacks-ovima, zaista ce mi biti od velike pomoci. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  3. Vecinu sam znala, ali ipak par njih nisam. Koristan post u svakom slucaju :) <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,draga!!!Za neke trikove sam znala,a za neke ne.Uglavnom sigurno ce mi posluziti,posebno ovaj trik sa punjacem,jer ga skoro uvek zaboravim. ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican i jako koristan post!Baš mi se svidjaju postovi ovog tipa...Sve pohvale!!!!
    Zapratite me uzvracam
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post, draga! :) Zaista jako korisni trikovi, a za mnoge nisam znala, veoma koristan post! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista si odabrala one najkorisnije i najređe trikove kako bi bilo zanimljivije. ☺❤ Za većinu iskreno nisam znala, pa si mi mnogo pomogla. ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični trikovi, zanimljiva ideja za post! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post,imenjakonjo heheh <3

    http://janaslifestyyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Jako zamimljiv post i slike koje si stavila! Učlanila sam se na tvoj blog, pa uzvrati ako hoćeš :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤