Welcome July 🌎

17:44:00


I zvanično je počeo jul.Kako se osećate?Kako ste?Da li vam je jun prebrzo prošao?Meni jeste,i ja zaista ne mogu da verujem da je već sedmi mesec ove godine.Jun je za mene doneo dosta stresa prvih dana,a zadnjih uživanje.Prvo što ga je obeležilo jeste otvaranje sezone kupanja i odlazak u Novi Sad kod sestre.Nedostajalo mi je da do kasne sate sedimo i ćaskamo,slušamo muziku..


Što se tiče filmova,znate za moj cilj na letnjem raspustu.Mogu da se pohvalim da iz dana u dan napredujem,i za sada su mi favoriti The Holiday i Pretty Woman sa Juliom Roberts,Jude Low,Cameron Diaz,Richard Gere..Sve u svemu,dosta filmova sa mojim omiljenim glumcima odgledala sam u junu.Muziku i nisam toliko slušala,uglavnom One Direction,Drag Me Down,i Sia-u sa hitom Cheap Thrills.Te pesme stalno sam preslušavala,čak smo mladja sestra i ja snimile spot za nju (i naravno da me je posle kopirala za sve ostalo što postoji na svetu).Favoriti su isti kao i prethodnih meseci,EOS i Victoria Secrets body mist kojim se non-stop špricam.On je odličan za vrućine jer od parfema možete dobiti blagi osip ili svrab ukoliko su temperature velike.

Novosti u mom životu su da za četiri dana idem na more,i da moram napisati petnaestak postova u tri dana.Dobro jutro i laku noć.Zaista ne znam kako ću stići ali poželite mi sreću.Jedino za šta nisam sigurna jeste želite li ili ne želite vlogove iz Španije?Da li želite videe ili postove?Juče sam napunila ogroman bazen u dvorištu tako da se po ceo dan kupam i na čas izadjem da dopišem post ili pojedem nešto.Napravila sam odlične slike i sve ću ih podeliti sa vama,samo budite strpljivi.


I na blogu se sprema nešto odlično,želela bih da otvorim nove rubrike.Posle izlazi i časopis za koji sam se dosta potrudila.Dostigli smo i brojku od 78 članova i neizmerno vam svala zbog toga.To nije malo posebno jer ovaj blog imam samo tri meseca.Hajde da do kraja jula pokušamo da dostignemo 100 članova!!

To bi bilo to za ovaj post.Kratko obaveštenje jeste da će i na moru postovi izlaziti svaki dan u deset ujutro.Pripremam vam i collab sa već poznatom osobom tako da jedva čekam vašu reakciju na sve to.Pišite ideje u komentare,slobodno.Ćaoo 😇


You Might Also Like

20 коментара

  1. Obavezno nam SNIMAJ vlogove! Inace kongradzlejsn na 78 clanova! I da, jedva cekam onaj collab sa vec poznatom osobom! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zelim ti srecu za pisanje toliko postova , ali uspjet ces sigurno :)
    Svaka ti cast i cestitam na 78 clanova :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Ako budes imala vremena obavezno snimaj u Spaniji.Usput slusamo istu muziku :) ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Cestitam na 78 clanova! Zasluzujes mnogo vise! :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post!
    Meni je jun bas brzo prosao, a bio je i dosta napet, ponavljam po 27264615 put; skola, ocjene, ispiti, kontrolni sveee!
    Novi post na mom blogu; ako nadjes vremena bilo bi mi drago da pogledas i komentarises!
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi put sam na tvom blogu i mnooogo mi se svidja. Hvala ti na preporuci za filmove, Pretty Woman odaaavno želim da pogledam, ali eto nikako da se nakanim. Sada, na raspustu, konacno i hocu. Meni je jun bio veoma buran, ali nekako sam se sasvim dobro nosila sa tim, a bilo je i mnogo zanimljivih događaja. Želim ti da se lijepo provedeš u Španiji :-) Savjetujem ti da ne objavljuješ postove svaki dan, dovoljno je da napišeš 5 postova pa izbacuj na svaka tri dana. Iz iskustva znam da mnooogo manje ljudi pročita post kad stoji na blogu samo jedan dan. Ovaj savjet sam dala i svojoj drugarici (komentar iznad mog) i odmah je sa otprilike 5/6 komentara na postu došla na 30. Pustiš da se nakupe komentari malo ;-) Au, kako sam se raspisala. I da, učlanila sam se u tvoj blog jer si me oduševila. (Izgled ti je takodje divan)

    Ako budes imala vremena, voljela bih da posjetiš moj blog i uclanis se ako ti se dopada :-) Simona's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vec jesam i vec sam se uclanila 😁.Tvoj blog je divan i hvala na ovako divnom komentaru
      Razmislicu o tome,mozda si u pravu.Hvala na svemu jos jednom ❤❤❤

      Избриши
  7. Blago tebi ides za cetri dana na more a ja za 1 mesec hahaha! Super ti je post!♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan post, kao svaki tvoj. :) Obavezno nam snimaj vlogove. ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    ОдговориИзбриши
  9. super post draga! :)
    Vesna - Home Chic Club
    new post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/07/zafulcom-dresses-try-on-review.html

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!
    Idem odgledati sad ove filmove koje si preporučila. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤❤ Obavezno 🎀🏝 Salji utiske na mail:mihailovicjaaana2003@gmail.com

      Избриши
  11. hvala ti sto si se uclanila na moj blog. uzvratila sam
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤