Back To Schoo #2 l How To Make New Friendships

14:11:00


Zdravo svima!!Ove godine dosta nas kreće u srednju ili novu školu,seli se,dobija novo društvo u školi.U današnjem postu daću vam par saveta oko sticanja novih prijateljstava i upoznavanja novih ljudi.Ovo je drugi BTS post,a pokušaću da ih napišem deset.Krenimo!!

1.Okej,ovo je očigledno ali svakako neizbežan savet.Budite svoji.Nabacite osmeh,pridjite prvi i predstavite se.Nikako nemojte biti kao na iglama,jednostavno se opustite.Nije dobro biti kao na razgovoru za posao,ali nije dobro biti ćutljiv.Ko zna,možda baš ta osoba voli istu grupu kao i vi.


2.Svakome je potrebna pomoć,bilo da je u škole oko nekog predmeta ili kod kuće.Saslušajte,i pomozite,ali naravno do granice normalnosti.Nikada ne dozvolite da vas neko iskoristi.

3.Sada ste upoznali nove ljude.Delite sa njima tajne,uživate na odmorima.Ali nikada se nemojte zalepiti za jednu osobu,jer će vas ona (ako nije pravi prijatelj) izdati ili ćete se posvadjati pa vam neće ostati niko.Sa svima uz smešak budite dobri.


4.Srećni ste što ste super osobu/e,ali nemojte se previše opuštati.Nikada ne znate sa kim je ta osoba u dosluhu,možda sa direktorom vlade koji će reći vašoj mami sve vaše tajne haha.Zaista,pazite kome šta govorite i pre nego što drugarici kažete sve probleme u kući potrebno je veoma jako prijateljstvo.

5.Naučite da čuvate tajne,i nemojte to prijateljstvo stavljati na kocku zbog nevažnih stvari.Prijateljstvo je sačinjeno od vremena i poverenja.Ali zapamtite,nemojte žaliti za nekim ko nije zaslužio nijednu vašu tajnu i reč.Ne čuvajte uljeze u životu.Bolje imati jednog pravog nego milion lažnih prijatela.


I,to bi bilo to za ovaj post nadam se da sam vam pomogla.Srećno sa upoznavanjem novih prijatelja u školi,ali ipak ako želite da zadržite stare pridržavajte se nekog saveta.Vidimo se u sledećem postu,ćaoo!!

You Might Also Like

23 коментара

  1. Odličan psot, kao i savjeti i ja sam nedavno nešto slično pisala :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni saveti! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna post. Svi saveti su korisni. Mada meni ovaj post ne treba sto se tice skole, jer smo svi isti(ne dolazi niko novi) a ima nas jako malo tako da se svi znamo. Svejedno ovaj post ce mi dosta pomoci uopsteno oko upoznavanja drugih.:)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dobar post, ovi saveti mogu da važe i inače u životu. :) Ja sam neko ko vrlo teško sklapa nova prijateljstva jer sam stidljiva, ali se trudim da se uvek maksimalno opustim. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Savjeti su odlični i stvarno korisni! :) Ja sad krećem u srednju školu, ali mislim da meni ni svi savjeti svijeta neće pomoći jer uvijek kažem neku glupost kad pričam s nekim, ali nadam se da će biti barem netko sličan meni :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno, draga Jano! :) S obzirom na to da sada krecem u srednju, moracu parputa da se vratim na ovaj post kako bih obnovila gradivo, haha. :) Svakako, mislim da je jako bitno biti dobar sa svima, pogotovo u mom slucaju u kome cu biti u razredu sa 5 devojcica i 20 decaka, haha. ;) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post draga. ❤ Ja sam prosle godine upoznala oko 29 novih ljudi koji su 5-1 i 5-2 razred. Slazem se da treba da butete svoji, opusteni i prijatelji ce sami doci da se upoznaju.

    Misseslandy.blogspot.com --- Novi post!

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo si ovo napisala. Jedan veoma kvalitetan i potreban post. :)x

    Pratim te na blogu, ako želiš uzvrati. :) georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. saveti su odlični. Jako mi se svidja tvoj stil pisanja. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post kliknite ovde.

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!Ideja je veoma originalna!Saveti su divni!

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post.Slazzem se sa tobom u svemu sto si napisala.

    Na mom blogu je veci internacionalni giveaway,pa ako zelis mozes ucestvovati.
    Anja's World

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post! Odlican post i slazem se s tobom u potpunosti! :))

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post! Obožavam bts postove!💟
    Odlični su ti savjeti.😘
    Ali moram da pohvalim izgled bloga! P.R.E.D.I.V.N.O.😍😍


    Inače na mom blogu novi post. Nova sam u blogsvijetu pa bih htjela malo savjeta i podrške. Hvala!❤
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  15. Super post! Obožavam bts postove!💟
    Odlični su ti savjeti.😘
    Ali moram da pohvalim izgled bloga! P.R.E.D.I.V.N.O.😍😍


    Inače na mom blogu novi post. Nova sam u blogsvijetu pa bih htjela malo savjeta i podrške. Hvala!❤
    http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  16. aa presladak post! ali preraano je za bts:((

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post draga :*
    Ako želiš zaprati me pa mi napiši komentar da bih ti uzvratila :*

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Odlicni savjeti! Izgled blooga je OMG! Savrsen! *-*

    kreativanblog.blogspot.com - new post ♡

    ОдговориИзбриши
  19. Odlicni savjeti! Izgled blooga je OMG! Savrsen! *-*

    kreativanblog.blogspot.com - new post ♡

    ОдговориИзбриши
  20. Sjajni saveti, divno napisano Draga Jana. ❤❤ Ne krećem u srednju, ali ovo će pomoći da obnovim neka prijateljstva posle raspusta i ostvarim neke čvršće odnose sa njima. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o otmici Marine Joyce

    ОдговориИзбриши
  21. Odlični saveti! Sigurna sam da će i meni, kao i mnogima koji čitaju ovo, pomoći. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Slazem se sa savetima, super su ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Jano super saveti! <3

    p.s.pogledjte moj blog:http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤