Back To Scool #3 I Study And School Tips And Tricks

16:29:00


Zdravo svima!U ovom postu predstaviću vam par zanimljivih trikova za školu.Mislim da su svima oni dobro poznati trikovi dosadili,tako da sam pokušala da nadjem neke koje niko do sada nije "ubacivao" u postove.Krenimo!!

1.Kada napišete esej ili sastav na našem ili drugom jeziku,prekucajte ga u google prevodilac i odslušajte ga kako biste videli gde ste pogrešili.Mislim da je ovo jako koristan trik jer je jedna od najboljih metoda za učenje slušanje.


2.Mozak najbolje radi od šest do sedam sati ujutro ali pošto skoro niko nema volje da uči toliko rano,bolje je to obavljati bilo kad pre jedanaest sati pre podne.

3.Aplikacija pod imenom 'Photo Mat' pomaže vam da bez greške uradite domaći iz matematike.Samo slikajte vaš zadatak i aplikacija će vam ga rešit za pa


4.Boje plava,ljubičasta,roze i zelena najupečatljivije su boje za mozak,tako da bi bilo dobro da podvlačite njima.

BONUS SAVET:

Svi volimo da nam sveske budu sve šarenije i mislimo da je više boja bolje ali zapravo tako samo zbunimo mozak.Izaberite neke četiri boje najviše,možete one gore pomenute,i sa njima podvlačite.

5.Ovo je neki savet za koji sam par puta čula,telefon pre časa podesite da snima sav govor,pa će tako snimiti šta i kako nastavnica predaje.Samo pazite da vas ne uhvati jer neće biti baš dobro po vas.

6.Gradivo ćete najbolje zapamtiti ukoliko deset puta pročitate,deset puta ponovite i dva puta zapišete.


7.Ukoliko ste nervozni zbog nekog predavanja,prezentacije ili testa u školi duvajte u palčeve.Da,znam da čudno zvuči ali je tačno.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da sam vam bar malo pomogla.Pišite šta ste od ovih saveta znali,a šta niste.Da li i vi imate neki savet za mene?Kako vi učite.Volim vas,ćao ❤.


You Might Also Like

27 коментара

  1. Ovo su do sada najbolji saveti za školu. Hvala ti puno na tome! Od septembra ih sigurno primenjujem, posebno će mi dobro doći Photo Mat. :)xx

    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajni saveti, počeću da ih primenjujem. Nisam čula za mnogo trikova koje si navela, stvarno si mi pogla ☺

    Misseslandy --- Novi post!

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni saveti, zaista! Ja sam oduševljena. Sigurna sam da će koristiti i meni svima onima koji su pročitali post. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, kao i savjeti, za neke prvi put čujem tako da ću ih vjerovatno i sama isprobati :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Saveti su veoma korisni i nisam ih videla ni na jednom blogu do sad :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Saveti su jako korisni, pogotovo ovo za duvanje u palceve. :D To mi je potrebno, posto sam uvek nervozna pred neko ispitivanje.

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Svi savjeti su odlični! Iskreno, izbjegavam čitanje bts postova, bediraju me hahahah. :)

    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični saveti, i moram priznati da nijedan od njih nisam još čula! Hvala ti mnogo na tome!

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Super post.Verovatno si se namucila dok si trazila ove trikove,jer ih jos nikuda nisam procitala.Sigurno da cu neke koristiti ove godine ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. I drugi gledaju Alishu Marie i Miu Stammer...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jadan si/jadna sto nemas muda da napises to javno srce.

      Избриши
  11. Sjajni su trikovi! :) Ja Photo Math koristim već jakoo dgo, tako da sam upoznata sanejgovim sposobnostima hahaha. stvarno je odlicna aplikacija. :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajni su saveti! Vecinu nisam cula pre tako da cu ih bas testirati kad pocne skola! ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. ovo nikada nisam cula ali cu probati xd

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ОдговориИзбриши
  14. Odliča post!Zaista je divan.Svi saveti su super i verujem da pomažu,primenjivaću ih! :)♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Jako dobri saveti. Većinu sam čula i koristim, a ove ostale ću od ove godine ubaciti u upotrebu. Što se tiče pravila za 10 čitanja, 2 pisanja itd, to ne praktikujem, obično jednom napišem i jendom pročitam i to bude sasvim dovoljno. Sjajan post, vidi se da si se potrudila. Od danas sam tvoj novi član :)

    Smoothie Glam Pogledaj i moj blog i učlani se ako ti se dopada

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post <3<3<3
    I blog ti je jako dobar,stay best <3

    ps. Počela sam pisati knjigu na zadnjem postu je kratak uvod,pa ako bi mogla pogledati i reći mi svoje mišljenje koje bi mi jako značilo <3

    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    ОдговориИзбриши
  17. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  18. Odlični saveti, hvala tiiii :D Prvenstveno hvala za ovaj program za matematiku, jer verujem da puno nas imamo problem sa tim, hehe. Osim toga, slozila bih se za ovo u vezi podvlacenja teksta koji ucimo i to u boji. Svako od nas olako može nabaviti set markera koji sadrzi zeleni, ljubicasti, pink, i plavi koje su inace i boje koje prijaju pri ucenju. Predivan post, hvala ti jos jednom. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://thestoryofagothic.blogspot.rs/ moj blog, posetite ako zelite, bilo bi mi drago

      Избриши
  19. Odličan post, nisam probala nijedan savet, ali zadnji sa palčevima planiram, da probam.Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  20. Jako korisni savjeti! Neke sam već isprobala, ali neke hoću po prvi put. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Sjajan post Jano! Sigurno ću koristiti neki od saveta koje si nam dala!♥ Blog ti je divan, učlanila sam se :D

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  22. Super saveti <3

    p.s.pogledajte moj blog: http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤