BTS 1#-My Morning Routine For School

19:10:00

Zdravo svima!!U ovom postu predstaviću vam moju jutarnju rutinu za školske dane.Ja sam ljubitelj druge smene pa ću vam nju i predstaviti.Znam da sam rekla da Back To School postove neću praviti ali kako se škola sve više bliži to me sve više privlači.Ovo je prvi post te serije,uživajte!!


Dobro jutro!!Čim progledam,odlazim u toalet i obavljam ličnu higijenu.Mislim da to svi radimo,tako da neću puno o tome.Budim se u 9:00 jer smatram da mi je potrebno dosta vremena za sve.Ne volim da žurim.Budi me alarm,naravno.Nameštam krevet,otvaram prozore,roletne i sedam za sto.


Obično pijem 2 in 1 kafu ili čaj.Palim lap top i telefon.Gledam šta ima na društvenim mrežama,zapisujem ideje i pišem postove.To traje do 10:00 kada krećem sa domaćim zadacima,podsećanjem na gradivo koje sam prethodnog dana učila..


Volim da popijem smoothie,mada mi najčešće na pamet padne neka luda ideja za sendvič ili sladoled.Moram priznati,nisam ljubitelj zdrave ishrane i zdravog života.Zato ne pazim šta ću jesti i u koliko sati ću jesti.


Obožavam da crtkam i pišem u planer tako da tada podvučem i precrtam sve ono što sam naučila,ono što sam kupila ili dopišem nešto za taj dan,kada imam trening ili neku obavezu,test..Obožavam takodje da crtkam ili pišem pričice ukoliko sam završila sa učenjem.


Zatim kreće spremanje za školu,najviše volim da obučem nešto u cozy fazonu,poput širokih dukserica,kardigana,nešto u casual stilu.Moram reći da mi jesenja odeća nedostaje isto koliko će mi nedostajati lagana i letnja za manje od dva-tri meseca.


To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svidela moja noćna rutina.U komentarima pišite ideje za ostale BTS (Back To School) postove.Meni je iskreno prijala ova mala promena iz letnjih u BTS postove.Vidimo se,ćaoo!!


You Might Also Like

11 коментара

  1. Baš je zanimljiv post, pogotovo slike, a to što radiš ujutro je super, jer ustaješ ranije, pa sve stigneš, ja obično ustajem u zadnji tren xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imamo jako slicne rutine. :) Slazem se da planeri mogu biti veoma zanimljivi ukoliko znamo njima da rukujemo. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post.Ja ustajem bukvalno pola sata pred polazak u skolu.Uvek navijem alarm,ali se uvek probudim kasno.Super rutina ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Imamo jako slične rutine. Ja takođe preferiram drugu smenu, tako da ću najverovatnije i ja uraditi post na ovu temu!

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, svidja mi se rutina. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se ovaj post! Sve si lijepo napisala i popratila super slikama koje dočaravaju tvoju stvarnu rutinu, odlično!! :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Bas zanimljiv post :)
    Po ovome bih ja rekla da si jako organizirana iako se to tebi mozda ne cini :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Imamo sličen rutine.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Imamo slične rutine, ja obožavam kad sam popodnevna smjena jer nekako volim jutra, a sad krećem u srednju školu u kojoj ću stalno biti prva smjena pa sam malo tužna zbog toga :/
    odličan post i slike<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤