Hair Chalk Expirience

17:34:00


Zradvo svima,u današnjem postu ispričaću vam svoje iskustvo sa kredama za kosu.Mislim da su ovi postovi i videi veoma retki,posebno na srpskom tako da sam danas odlučila da to podelim sa vama.Krenimo!!

Prvo,ja sam moje kupila u Španiji,u radnji Clair's.Bile su oko 12 $ (dvanaest eura-1200 dinara,malo više) što je jeftino.U pakovanju se dobije šest boja:plava,crvena,žuta,zelena,
ljubičasta i roze.Ono što mi se svidja jeste to što boja ostaje i na tamnijoj i na svetlijoj kosi tako da nema brige.Troše se dosta sporo,i nanose se na SUVU kosu iako se većina njih nanosi na mokru ali možete probati na (ako ste dovde stigli napišite #blue) mokru,jedino što malo manje ostaje.



Evo kako to izgleda,ja sam prvi put nanela na mokru,medjutim,za moj rodjendan sam htela probati na suvu,i čak posle ulaska u bazen i dva pranja kose crvena i plava su ostale.Okej,žuta se skinula,ali žuta je jako,jako svetla.Jedino što mi je crvena skliznula na čelo i nikako nije htela da se skine pa sam izgledala kao da me je neko udario.


Sve u svemu,moja ocena za ovaj beauty proizvod jeste 3/5 jer se jako teško skidaju ukoliko vam boja ostane na koži.Inače postojanost i dugotrajnost su 10+ tako da ako negde naidjete na njih,obavezno ih uzmite.


To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo i da ste uživali.Probala sam pisati u drugom uglu a ne na sredini,pišite u komentarima šta mislite.Takodje komentarišite u koju boju biste se vi ofarbali,od ovih iz palete,ali da vam traje do kraja života?Vidimo se,volim vas 😁❤.



You Might Also Like

24 коментара

  1. Love the color
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda baš zanimljivo, ali ne ostaje dosta boje (nažalost). Čula sam da je najbolja crvena boja i da je najviše pigmentovana od svih, ali u svakom slučaju baš zanimljiv post.

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada ovo probala, mislim da nije lose za ljeto :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada nisam probala ali se cini jako zanimljivim :)
    Nadam se da mozes odvojiti par minuta i prijaviti se na moj blog posto sam nova,uzvracam
    https://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam jedina osoba kpja je išla kroz Beč tražeći te krede za kosu i Lip dmacker labela od Koka kole,fante...bila u Clarie's naletela na masku kupila je i izašla iz radnje ne gledajući šta još ima...dobro bar znam za sledeci put..Odlican post!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah,ja sam nasla cupa cups ispred Clarie's-a tako da nisam morala da ga kupujem haha.Sledeci put pogledaj jer sam ja nasla slusalice za 20 eura sto je prejeftino a odlicne su.

      Избриши
  6. #blue
    Ja bih baš htjela kupiti te krede za kosu, ali ne znam uopće gdje! Stvarno mi se čine zanimljivima, a najviše bih nekako htjela tamno zelenu :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nikada ovo nisam probala a ni ne mislim da bih.. Ipak, super post <3 #blue
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Cula sma toliko toga o ovim kredama, sto dobrog sto loseg. Ipak, volela bih da ih probam, posto mi se bas dopada kako izgledaju na kosi. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post Jano! Slike su prepredivne i ta kreda za kosu se čini jako cool, čula sam za nju i prije :)

    kreativanblog.blogspot.com - new post ❤

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post Jano! Slike su prepredivne i ta kreda za kosu se čini jako cool, čula sam za nju i prije :)

    kreativanblog.blogspot.com - new post ❤

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post! Svaka cast!

    Ako si u mogućnosti voljela bih da pročitaš moja dva jedina posta na blogu i možda nabaciš mišljenje i komentar. Također ako možeš, zaprati me i zapratiti ću i ja tebe! :-) http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤