Music Playlist I SUMMER 2016

13:02:00



Verujete li da je leto već prošlo?Onu malu polovinu septembra koja će proleteti ni ne računam.Ja jednostavno ne mogu da verujem.U ovom postu predstaviću vam moju letnju playlistu,odnosno listu pesama koje sam slušala ovog leta.Let's go!!

1.Good Charlote-40.oz Dream 

2.Good Charlote-Life Can't Get Much Better

3.Hozier-Take Me To The Church 

4.Good Charlote-I Don't Wanna Be In Love

5.Lana Del Rey-Blue Jeans

6.Lana Del Rey-High By The Beach

7.Scorpions-Rock You Like Hurricane (znam da nisam normalna što ovo slušam ali štaću)

8 .The Chainsmoker-Closer

9.The Chainsmoker-Don't Let Me Down ft. Daya 

10.The Chainsmoker-Roses

11.Berlin-Take Me Breath Away

12.The Killers-Mr. Brightside

13.The Neigbourhood-Sweather Weather

14.The Pretty Reckless-Make Me Wanna Die

15.The Sonics-Shot Down (ovu pesmu slušala sam samo jer je iz mog omiljenog filma ali sam se zarazila i sada je stalno pevušim)

16.The Weekend-Can't Feel My Face

17.We Don't Talk Anymore-Charlie Puth ft. Selena Gomez

18.Aerosmith-I Don't Wanna Miss A Things

19.Alessia Cara-Here

20.Bruno Mars-The Lazy Song

21.Calvin Harris-Blame ft. John Newman

22.David Guetta-Turn Me On ft. Nicki Minaj

23.Eminem-Love The Way You Lie ft. Rihanna

24.Duke Dumont-Ocean Drive

25.Eminem-The Monster ft. Rihanna

26.Flo Rida-My House 

27.Fun.-We Are Young ft. Jannele Monáe

28.Justin Bieber-Love Yourself

29.One Direction-No Control

30.Good Charlote-Makeshift Love

31.Demi Lovato-Body Say

I,to bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se svideo.Kao što vidite,već imam previše pesama ali na pravoj playlisti nalazi se preko šezdeset.Da li ste neku od ovih pesama slušali i vi ovog leta?Pišite u komentarima.Ćaoo!!


You Might Also Like

16 коментара

  1. Odličan post!Play lista je sjajna!Mnogo mi se dopada tvoj prvi video!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.Take me to church i we don't talk anymore sam i ja bukvalno non-stop slusala.One Direction-No Control je pesma koju mogu svaki dan da slusam.Super playlista ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična playlista, neke od pjesama i ja volim :3

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. omg omg omg
    k0LikOO je ovo pesama ??
    Šta je sve ovooo ?
    Nisam znao ni za egzistenciju većine ovih pesama.

    Odlična ideja za post , i odličan dizajn bloga !
    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastičan post! Nisam poslušala većinu pjesama, ali mislim da budem *-*

    Ako imaš vremena, pročitaj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Ivo je zaista podugacka plejlista, ali ne zameran ti, s obzirom da uma toliko divib pesama i sama bekad ne mogu da se odlucim za omiljene :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Baš sam uživala čitajući tvoju listu jer sam mnoge pesme čula, a ove koje nisam ću odmah poslušati. Moje omiljene pesme za ovo leto su Ocean drive, Love yourself i Don't let me down. Oduševila sam se kad sam videla da se sve tri pesme nalaze na tvojoj top listi, izgleda da imamo sličan muzički ukus ♥

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna playlista! :) ♥ Bas imas ukusa *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicna playlista! :) ♥ Bas imas ukusa *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Stalno mi je na replayu We don't talk anymore i Closer. Jako volim te pjesme. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko pesama hahaha, za mnoge nisam čula,ali hvala ti što si me prosvetlila, stvarno su genijalnee! <33 Ja sam ovog leta definitivno najviše zaluđena Siom i svim nejnim pesmama. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična playlista, slušam neke od ovih pjesama☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Konačno netko tko sluša Rock you like hurricane hahahah.. To mi je jedna od najboljih pjesama inače xd.

    Hvala na komentaru na mojem blogu, naravno da te se sjećam. :)

    Ponovno na blogu, požuri ostaviti svoj komentar - http://justbewhoyouwantbe.blogspot.hr/ ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Lista je predobra!Definitivno moje leto je obeležila pesma od Ariane Into you koja ima odličan refren i pesma Cold water!Svaka čast na izboru ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤