One Day In My Life-School VS Summer I BTS #4

14:09:00




Zdravo svima!!U današnjem postu predstaviću vam jedan dan u mom životu,jedan školski dan i jedan dan na letnjem raspustu.Ovo je inače četvrti dan u seriji 'BTS' postiva.Krenimo!!

JUTRO (ŠKOLA):

7:10

Prvo što me budi jeste zvuk alarma.Mrzim da ustajem rano,ali šta je tu je.Pošto ustajem dvadeset minuta pre časa,žurim i odlazim u toalet.Oblačim se,nameštam pundju..čekaj,šminka?Ma za šminku nemam vremena.Pozdravljam se sa porodicom i odlazim.



JUTRO (LETO):

11:35

Ustajem uz glas nekoga iz porodice jer je jednostavno nemoguće da se ja sama probudim pre 13:00.Odlazim u kuhinju,uzimam neki senvič ili  neku voćku.Zatim providim sat vremena na mom telefonu.Jutro se završava tako što odlazim u toalet,obavljam higijenu i oblačim kupaći.Sledeća stanica je bazen.


PODNE (ŠKOLA):

13:00

Dolazim umorna kući,i pošto stalno menjamo smene jako sam umorna.Ostavljam ranac i odlazim na čas engleskog.Tamo budem do tri pa se vraćam kući da jedem i da učim.Kada sam završila sve lekcije za sutra krećem na trening.


PODNE (LETO):

15:00

Nažalost moram izaći iz bazena zbog najjačeg sunca.Uzimam knjigu,sunčam se,čitam.Uzimam telefon i listam zanimljive teme i tako sve do ručka.Posle ručka vraćam se u svet Keti Kesidi i ostalih likova iz knjiga.


VEČE (ŠKOLA):

20:00

Vraćam se sa treninga do 20:00 već jako,jako umorna.Radim ostatak domaćeg i spremam knjige i outfit za sutra.U koliko mi ostane vremena pogledam neki video na youtube-u,gledam filmove ili pišem post.I dok trepnem već je 00:00.Poželim želju,laku noć.


VEČE (LETO):

21:00

Ukoliko to veče nije zakazano za negu lica i tela,odnosno za beauty night,idem sa drugaricama na piće ili sladoled.Ipak,ako se ništa od toga ne ispuni,volim da gledam Pretty Little Liars ili neki dobar film.Svi znamo da će biti oko 3:00 kada ja završim svoju rutinu.Ćaoo.


I,to bi bilo to za ovaj post kroz koji sam htela da vam predstavim kolika je razlika izmedju jednog školskog i jednog letnjeg dana.Iskreno,škola mi malo nedostaje zbog ispunjenog dana.Pišite šta vi mislite o ovoj temi,kakve su vaše rutine.Vidimo se u sledećem postu,ćaoo!!

You Might Also Like

20 коментара

  1. Post je odličan!
    Što se tiče ustajanja: leti ustajem u 8, a u vreme škole ustajem oko 5. ☺

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno si odradila post, dopada mi se to sto si na ovaj nacin uradila uporedjivanje tvoja da totalno razlicita dana. I kod mene je slicna situacija. Zanimljivo mi je bilo i uzivala sam citajuci.

    thestoryofagothich.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post!Stvarno sam odusevljena izgledom.

    Novi post i mozes se prijaviti za giveaway----> Anja's World

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post♥ jako mi se sviđa post na ovu temu♥

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, sviđaju mi se slike :)
    Moja rutina je jako slična tvojoj.

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post.Ja se ne secam da sam ikada na raspustu ustala pre 12:00,a za skolu uvek ustajem kasno i uvek kasnim (sta da radim volim da spavam) ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post kao i ideja za njega. Rutine su nam veoma slične, samo što ja i leti ustajem veoma rano (sedam/pola osam) pošto moj pas generalno nema obzira prema meni pa me budi da ga vodim u šetnju. xD A isto tako kao što ustajem rano za ležem kasno, bilo da se ide u školu ujutru ili popodne ili je ipak, kao u ovom slučaju raspust. :)

    Novi post -> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Kada počne školska godina,ustajem u 6:00 ujutru kako bih se spremila,obukla,našminkala...jer ja ako ustanem u 7,ništa ne stižem,haha :D Odličan post! ♥
    Novi post : http://natalijabeauty.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. I moja rutina je poprilično slična, odličan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Kada pocne skola, ustajem u 6.00, jer živim daleko od škole. Super post. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. ja sam jutarnja osoba xd ne mogu dugo spavati i rano idem u krevet pa se dosta razlikujemo po tome :D

    ako zelite pogledajte moj blog o umjetnosti! krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ОдговориИзбриши
  12. Zanimljiva tema za pisat! Odličan post.♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, jako mi se sviđa tema posta <3
    Dizajn bloga ti je savršen <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se uzvraćam <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    ОдговориИзбриши
  15. Kada ustajem ujutru rano zbog skole, ja moram leci do 11 uvece inace nema teorije da se ja nekako probudim. XD

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post,jako slicno provodimo dane i za vrijeme ljeta i skole osim sto ja idem na more a ne na bazen...Super post,slike su stvarno divne! :)

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  17. We want summer back! We want summer back!! Super post, veoma zanimljiv <33

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post!Veoma je zanimljiv i sviđaju mi se slike

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤