Top 3 favourite swimsuit I Collab With Ana's Life+Q&A

11:00:00

Zdrsvo svima!Kao što vidite po naslovu,današnji post biće collab sa divnom bloggerkom Anom sa bloga Ana's Life.Njen blog prosto obožavam,tako da sam je pitala za collab i ona je pristala.Njena ideja bila je da uradimo post na temu tom tri omiljena kupaća kostima.Obavezno pogledajte njen blog jer ima odlične postove i originalne ideje.Krenimo!!



Prvi kupaći kupljen je u Inter Sportu čini mi se.Koštao je negde oko 2500 dinara.Šare su zaista lepe,ima i moje omiljene boje.Jedina mana je to što su ove bretele predebele tako da se teško pocrni,u tom predelu dekoltea.Sve ostalo je savršeno.



Kao što vidite,drugi kupaći uparila sam ja.Gornji deo kupila sam ove godine u New Yorkeru zajedno sa istim donjim,a donji deo kupila sam u Sport Visionu prošle.Cenu za donji ne znam,ali gornji je bio dosta jeftin.Nisam zadovoljna kvalitetom,ali ipak je to New Yorker i cena je bila super jeftina.Svidja mi se kako mi stoji i to što se ova vrpca može skinuti tako da lepo pocrniš i ne ostanu crte.



I zadnji ali ne i najmanje važan jeste ovaj kupaći iz Inter Sporta.Svidja mi se zbog neobičnog oblika na gornjem delu,kao i zbog letnjih kamuflažnih boja.

I to bi bilo to za ovaj post.Ne zaboravite da me pitate pitanja za Q&A.Obavezno pogledajte Anin blog i njen post na istu temu.Komentarišite vašu omiljenu letnju boju i miris.Vidimo se sledećeg puta.Ćao!

You Might Also Like

19 коментара

  1. Svi kupaći kostimi su prelepi, najviše mi se dopada poslednji. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Svi kupaci su divni, ali mi se najvise dopada zadnji. Sve boje su vesele sto mi se mnogo svidja! ♥

    #BTS post kod mene- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kupaći su preslatki, boje su predivnee ♥♥

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svi su kupaći lijepi, ali mi se najviše sviđa prvi :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se jako dopadaju baš svi,ali stvarno :D

    Fantastiko World -zapratila sma te i nadam se da ćeš pogledati moj blog,i učlaniti se u njega ako ti se svidi

    ОдговориИзбриши
  6. Super post.Svi su predivni i posebno mi se dopada prvi ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Predivni kupaći kostimi. Svi mi se jako dopadaju, ne bih mogla izdvojiti jedan. ♥


    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas su ti prelijepi kupaci. Ja jos nisam kupila sebi za ovu sezonu. Nosim stare, ali nema veze.
    Najvise mi se svidaju drugi i treci :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Sva tri kupaca su ti prelijepa. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/08/juni-juli-favoriti.html

    ОдговориИзбриши
  10. Kupaci su svi preedivni,no posljednji mi je najljepsii!
    Ako zelis da se zapratimo,javi! :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan izbor kupacih kostima. Jako mi se dopao poslednji, nekako je najlepsi...

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  13. Svi kupaci su predivni, ipak, treci mi se najvise dopada. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post!Ovaj prvi mi je najljepsi!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. Kupaći su preslatki. ❤❤
    Pitanja :
    Imaš li uzora među poznatima?
    Imaš li rođenog brata/sestru?
    Haljine ili suknje?
    Imaš li ljubimca?
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши
  16. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odličannn post, jako zanimljiv.

    http://firstblogofagothic.blogspot.rs/ zapratite me, znaci mi, nova sam. <3

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤