Zdrav život+Youtube Channel I My Wonderland

18:00:00



Zdravo svima!Okej,ova pauza trajala je svega nedelju dana ali jednostavno ne mogu bez vas.Inače,od sada ste vi moji ljubimci flamingosi.Ako se pitate zašto sam objavila onaj čudan post,to je jer me je zahvatila odredjena kriza i malo je falilo da upadnem u depresiju.Zato sam odlučila da život promenim iz korena.

Radiću stvari koje me čine srećnom,počeću sa zdravom ishranom radi lepšeg života,izbaciću nepotrebne ljude iz mog života,na blogu ću biti ono što stvarno jesam-vesela i nasmejana devojčica koja piše o svom životu i o nekim dogadjajima i lifestyle temama iz njene perspektive.Pre ovoga nisam verovala u sebe i nisam verovala da mogu da se izborim sa ovin stanjem ali sada sam iz tuge izašla jača nego ikada.Na tome mogu da zahvalim osobama koje su trenutno u mom životu,a i onima koje nisu jer su me naučili kakva nikada ne treba da budem-očajna i dvolična.


Okej,malo sam se raspisala zar ne?Tema današnjeg posta jeste zdrav život,vežbanje,problem sa kilažom,vršnjacj,zdrava ishrana..Krenimo!!

Do problema sa kilažom dolazi kada se u odredjenim godinama iživljavamo nad hranom,kako ja to kažem.U svemu treba biti umeren,a ja to svakako nisam.Sreća pa nemam problem sa kilažom zbog visine.Naravno,čast deci koja se ne goje ni kada kombinuju nutelu,bananu,plazmu i palačinke jer ja dobijem 300 kalorija od čaše vode.Tada kreće želja za mršanjem i počinje izgladnjivanje,razne dijete,vežbanje,možda čak i depresija.

Prvi savet jeste nikada ne upadate u depresiju zbog izgleda jer svaka devojka treba da voli svoje telo onakvo kakvo je.Tu lekciju najbolje je dočarala Demi Lovato.Nikada nemojte slušati ruganja svojih vršnjaka,ili nekoga starijeg od vas.Sigurno vam to neće raditi neko ko ima veći nivo inteligencije od vas već samo niži.


Sada stižemo do dela kada ste odlučili da želite da vežbate i da se zdravo hranimo.Nikada ne dozvolite sebi da udjete u tu crnu rupu reči 'danas ću-sutra ću'.Iz ličnog iskustva,naglasite to svim ukućanima posebno bakama i mamama da ne peku vaše omiljene kolače.Ostanite karakter i pregurajte bar nedelju dana.Posle nedelju dana možete se zasladiti kockicom čokolade,malo plazme.

Poenta svega jeste naučiti da i neke nezdrsve stvari možemo zameniti smoothie-receptima (ko ne zna šta je smoothie,to je zdrav napitak koji sadrži uglavnom voće).Uskoro ću napraviti i post o tome.Uglavnom,probajte da palačinke napravite na zdraviji način.Ja sam otkrila recept za palačinke od ovsenih pahuljica koje su savršeni obrok.Picu probajte da napravite sa drugačijim sastojcima,umesto belog stavite crno testo (od crnog brašna ili šta već),umesto kupovnog stavite domaći kečap,sir..


Što se tiče vežbanja,ako vam baš nijedan sport ne ide od ruke (kao meni) možete krenuti na kardio-vežbe.Koliko sam ja upućena u to,kardio vežbe su sve vežbe koje pokreću srce (ako nisam dobro rekla,napišite u komentarima).To uključuje pokretnu traku,vožnju bicikla.Sigurna sam da blizu vašeg mesta,ili u vašem gradu postoji bar jedna teretana.A i ako ne,skoro svako od nas zna da vozi bicikl.

Znate kako kažu-bolje je u dvoje.Zato pozovite neku drugaricu i krenite na trčanje ili na fitnes,u teretanu..To je savršen način da upoznate nove prijatelje,ali ako ste jedna od onih osoba koje neće ništa raditi i samo će pričati sa drugaricom,bolje nemojte.Zar nije bolji intenzivni trenig,a posle njega trač partija sa najboljom drugaricom?


Takodje,postoje i zabavni načini za vežbanje.U svakoj sportskoj radnji moguće je kupiti vijaču.Ja sam moju kupila u Planet Sport i svaki dan je preskačem.Savršen način da se sagori višak kalorija od ručka.Ja takodje posle ručka vozim sobni ili pravi bicikl jer je bolje da se kalorije od doručka sagore i ostave mesta za nove nego da nam se sve to zalepi za zidove stomaka.

I,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo.Potrudila sam se da vam kažem sve najbitnije.Nadam se da sam nekome od vas pomogla,ako ništa,bar sam sebi pomogla haha.Zapamtite tri stvari,naučite da budete samouverene,da volite svoje telo i da istrajete u svojoj odluci bez čipseva.Volim vas puno flamingosi,ćaoo!!

You Might Also Like

14 коментара

  1. Drago mi je što si sada bolje. :) Ovaj post si stvaarno odlično i na zanimljiv način opisala! :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si se izborila sa svim negativnim ljudima i problemima! Jako zanimljiv post, zdrav život je mnogo bolji od ovog koji većina nas vodi, i svaki dan govorim da od sutra vežbam i trčim, ali ništa ne bude od toga... Tebi svaka čast! ♥

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Volim da citam ovakve postove. :) Preporucila bih svima koji su depresivni da pogledaju kanale Ratnici svetlosti i Safari duha, necete se pokajati.

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si uspjela rješiti se svojih problema! Ja preko ljeta baš i nemam vremena za vježbanje jer budem na moru pa se isplivam tamo cijelo jutro ili popodne. Ali, eto, bar se bavim nečim. A preko godine sam ili na igralištu ili sama radim neke vjeržbe. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Draga moja,nemoj nikada dozvoliti da padnes u depresiju iz bilo kakvog razloga.Veruj mi ovo ti govorim iz iskustva.Ako ikada pomislis da nisi vredna,seti se svih nas koji te podrzavamo i volimo (iako te ne poznajem,citajuci tvoj blog shvatila sam da si jedna predivna mlada osoba i zbog toga nikada ne posustaj).Inace ja sam sa vezbanjem pocela pre otprilike godinu dana i uglavnom preskacem vijacu ili radim kardio vezbe ili kardio boks trening,posto ni meni apsolutno nijedan sport ne ide od ruke ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam osoba koja moze reci da se zaista zdravo hrani i vodi racuna o tome sta jede, i kada jede. Nije da sam ja debela ili nesto vec, moji roditelji oduvek vode racuna sta jedemo, pa su tu naviku preneli i na mene. ☺
    Drago mi je sto si ti uspela da se izboris sa tom nekom malom depresijom i da je sada sve uredu. ♥

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi je drago što se bolje osjećaš :) Savjeti su odlični!

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post draga, super si sve napisala ♥ Ja OBOŽAVAM raditi smoothie i najčešće mi to bude za doručak + svaki dan vježbam ili idem na trčanje. Puno je bolje imati zdrav život, jesti raznoliku hranu i vježbati nego svaki dan se natrpavati grickalicama i nezdravom hranom :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ova posloednja slika je toliko idilična! ♥
    Super što si odlučlia da se zdravo hraniš i generalno vodiš zdraviji život, to je svakkao supetf!
    Ja mnogo volim da jedem zdravo, i da trčim i vežbam u jutarnjim satima :D
    molim te poseti ako želiš:Teen Queen hvala ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Drago mi je da si uspela resiti probelm koji si imala. Divni saveti. Inace u vodi je tajna. Piti mnogo vode i nemati problema. ;) Bubuljice,kilaza sve resava.

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Ja se uvijek trudim tijekom tjedna hraniti što zdravijom i boljom hranom te vježbati kako bih nedjeljom mogla pojesti neki slatkiš bez osjećaja krivnje. :)


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤