Banggood Wishlist

23:21:00




SERBIAN VERSION:

Zdravo svima!!U ovom postu predstaviću vam moju wishlistu sajta Banggood.Ja sam im ponudila saradnju a oni su,na moje iznenadjenje prihvatili tu saradnju.Pre nego što počnemo zamolila bih vas da kliknete na sve linkove jer meni to puno znači a vama je to samo pola sekunda.Da ne dužim,krenimo!! 

ENGLISH VERSION:

Hello everyone.In this post I will present you my wishlist from Banggood site.I asked them to cooperate, and they agreed.So,before we start,II would like to ask you to click on all the links because it means to me.Let's go!!


• Backpack/Ranac-POGLEDAJ OVDE

 • Set četkica/Set of brushes-POGLEDAJ OVDE

 • Paleta za konturu lica/Face counture -POGLEDAJ OVDE

• Hologramski ranac/Hologram laser-POGLEDAJ OVDE

•Stalak za karmine/Make Up organizer-POGLEDAJ OVDE

SERBIAN VERSION:


I,to bi bilo to za ovaj post nadam se da vam se svideo.Ja sam užival dok sam birala stvari,mada sam ja bila dosta neodlučna.Molim vas da kliknete na bar jedan link,ako ne i na sve.Kao što sam rekla,meni to puno znači.Srećno sutra u školi,u koliko vam sutra počinje.Ćaoo!!

ENGLISH VERSION:

And that would be it for this post.I hope you like it.Please check all of things (click on all of links) cause for me it means a lot.Get luck in school tommorow.See ya,bye!!




You Might Also Like

16 коментара

  1. Svidja mi se ovaj hologramski ranac :D I naravno stalak za karminee to mi bas treba :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super wishlista. Najviše mi se sviđa ranac. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Kliknula sam na linkove. ☺♥
    I predivne si stvari stavila ovdje, super izbor. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super stvari najvise mi se svidaju cetkice :) Kliknula sam na link. Pogledaj moj novi post ako zelis :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. szper proizvodi, medutim ja bi ti preporucila da ne narucujes tu konturu, vec da kupis beauty uk paleticu za konture, isto dobijes tri nijanse, a znas da je 100 posto sigurno.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/zaful-review.html

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastičan post! Odabrala si predivne stvari i kliknula sam na linkove *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicne stvari si izabrala, ja bi iste izabrala osim ove palete jer sam skepticna prema tome :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Awee,cetkice su prelepe♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Glupooo je sto pises na engleskom,plizzz ukloni to i malo si postala neoriginalna i sad si ko druge bloggerke sa ovim saradnjaama sa sajtovima-kritikaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo,napisala sam samo ovaj post na engleskom zbog saradnje,drugo-ako imas muda ti ces napisati to javno,trece-ovo mi je prva saradnja :*.Inace hvala za istroseno vreme za komentar,volim te jakoo!!

      Избриши
  10. Ja sam bas skoro narucila ovaj organizer i treba uskoro da mi stigne. :)
    A i ranac je predivan.♥

    Na mom blogu je novi duhoviti post Devojka razmislja pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan izbor. Set četkica i stalak za ruževe planiram da naručim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  12. Ruksak me oduševio. Prekrasan je, a nije skup uopće. Kliknula sam na svaki link. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, sve stvari su divne <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, sjajan izbor. :) ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤