Before I Die

21:23:00

Znate ono kada imate previše ideja ali ne znate kako da ih realizujete?Meni se to dešava svake godine kada dodje škola,kao da iscrpi sve dobre postove iz mene.Drugim rečima,ovih par nedelja od kako su obaveze počele doživela sam drugu kreativnu blokadu.Padale su mi na pamet razne ideje ali nije to bilo to.Danas sam učeći (da i ja učim haha) konačno dobila dobru ideju.Prvo sam počela da pišem `Fall Bucketlist` ali sam se predomislila i odlučila se za post o stvarima koje želim da uradim pre nego što umrem.Pa,krenimo!!



Svi znate da obožavam da putujem.Pa,posle svih tih avantura i putovanja želela bih da napišem knjigu o tome.Planiram da ona bude inspiracija mladima da putuju i da istražuju,da se ne ograniče i da budu ambiciozni.



Ovo na srpski zaista ne znam kako da prevedem tačno.Znate one scene kada u starim američkim filmovima momak i devojka gledaju filmove iz auta na platnu?E,pa tako nešto vidimo i ovde.Želela bih to uraditi ne samo sa dečnkm,već sa najboljom drugaricom.Sigurna sam da je ovaj način gledanja filmova sto puta zabavniji nego gledanje istih kod kuće.



Ko je gledao My Best Friend Wedding zna o čemu pričam.Želim da svojoj najboljoj drugarici sredim najbolje venčanje na svetu.Naravno,ne sama,i ona bi bila uključena,radi veće zabave.



Od kada sam gledala film `Besani u Sijetlu` želim da posetim ovaj magičan grad.Bukvalno sam zaljubljena u njega,ali nažalost,nisam se setila da ga stavim u prethodni post,`Mesta koja želim da posetim`.



Jedna od mojih ludjih želja jeste igranje žmurke u Ikei.To naravno mogu i u Beogradu ali ne bi bilo zanimljivo kao igranje žmurke u Americi u Ikei.Večito dete,haha.



Mogu reći da je jedan od mojih najvećih strahova zaborav.Jedna od najvećih želja jeste da se ljudi sećaju mog imena,ali ne samo kao poznate osobe sa dobrim filmovima već i kao dobre osobe sa divnim osobinama.Nisam sigurna koliko me shvatate,ali da.



Kada bih jednu osobu mogla vratiti iz mrtvih to bi bio Walt Disney i to svi znaju.Takodje,znaju da ja ne volim nove Disney filmove već samo starije ali i njih bi bilo u ovom muzeju.Ko ne zna,nalazi se u San Francisku.



Jedna od najvećih želja jeste da promenim nečiji život ali u pozitivnom smislu,naravno.Ako ništa,da jednom u životu dam dobar savet,da utešim osobu.Znam,to radimo svaki dan,tešimo osobe,ali ja želim da to bude najiskrenije.


Sesti na Holivudski znak mislim da je nešto klasično i to vidjamo u svakom videu i postu ove vrste ali da, to je takodje jedna od mojih želja.Ne znam koliko je to moguće haha ali ako ništa,želela bih da se slikam pored njega.


Voženje u vrsti svemirskog broda kako bih prevela,nešto je što sam želela od pete godine.Želela bih videti da li su te glasine o univerzumu stvarne ili ne.Naravno,nešto je naučno dokazano ali sigurna sam da je mali milion puta lepše uživo.



Bora Bora je prelepo ostrvo.Zamislite da se budite i uz zalazak sunca uskačete u vodu jer vam je kuća bukvalno do pola u vodi.Koje uživanje!!



Ovo naravno zavisi od mene i mog načina života,ali želela bih da doživim stotu godinu.To bi bilo baš zabavno.i pošto bi skoro svi prijatelji bili..ma znate šta mislim,sigurno bih otišla na egzotično putovanje.



Već sledeće godine imaću priliku da doživim taj osećaj ulaženja u Central Park,ali zamislite još zimi.Definitivno bi bilo lepo dočekati zoru u Central Parku,još da to bude Božić.



Dosta osoba koje žele izgraditi kuću unajme arhitektu.Ja nisam jedna od njih,tako da želim sama dizajnirati istu.Već sam počela skupljati pare za nju,crtkati u sveske.Želim da kada dodje vreme za to bude nešto poput `Fantasyland` dvorca koji je dizajnirao Walt Disney.



Od kada sam kao mala gledala seriju Jessie na Dizniju želela sam da kao ona bogata porodica koju je dadiljala živim u ogromnoj zgradi u potkrovlju u New Yorku.To me i dan danas drži,tako da..Planiram da tamo živim dok budem studirala.



Ovo je pomalo ludo ali ovo je definitivno nešto najlepše-roze sanduče za poštu.Ne znam koliko bi se to slagalo uz kuću,samo dodaji kič Jano.I da,znam da red ovih želja nema smisli,i znam da sam previše ambiciozna ali ništa se ne može desiti dok vi to sami ne realizujete u svojoj glavi.Samo previše ambicija.



`Classic car` ili na našim prostorima Zastava haha.Kada porastem želela bih da posedujem jedan ovakav sa slike.Mislim da se ovakvi više ne proizvode i da će ih imati samo kolekcionari,tako da što da ne.



Mislim da je o ovome pisala jedna blogerka,nisam sigurna.Mislim da bi bilo lepo da u najlepšem periodu svog života napišem pismo sebi i pročitam ga pred smrt,ali može i ovo.Svake godine ostavljaću jedno pismo sebi,o toj godini,kako ništa ne bih zaboravila.


Nisam sigurna koliko je ovo moguće ali bilo bi zabavno pokušati.Ko je gledao film `Up` zna o čemu pričam.



Želim proputovati svet,ali nekako više od toga želim imate spontane letove.Otići na aerodrom i zakazati let za bilo koje mesto ili stranu sveta.Ne vidja se to samo u filmovima.

I,to bi bilo to za ovaj post.Ovo nisu sve stvari,ali planiram da napravim drugi deo jer ima preko četrdeset želja haha.Inače,ovo su zadnji dani GIVEAWAY-a tako da,molim vas prijavite se.Ćaooo!!

You Might Also Like

17 коментара

  1. Ne možeš da zamisliš koliko sam uživala u ovom postu. Tvoje želje su divne! Jesu ambiciozne, ali ti od srca želim da ih sve do jedne ostvariš. Takodje su i moje slične, ooogromna želja mi je da posetim Ameriku, sve te divne predele i gradove koje često gledam na fotografijama. Da prošetam Central Parkom, obidjem sva ona mesta o kojima sam čitala i koje sam gledala. Nažalost, ne znam da li će se to ostvariti, ali eto, želela bih. Pored toga ima tu još puno želja da se ne raspisujem. Ti planiraš da studiraš u Americi? To je divno, mnogo mi se svidja da čitam tvoje planove, super su i jako si zanimljiva i kreativna.. :)


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤ Naravno da će se ostvariti,samo se trudi da to ispuniš i maštaj.

      Избриши
  2. znaci post je odlican, mogla bi i ja napravit ovakav neki post.. savrsenoo

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post.Mnogo mi se svidjaju ideje.|
    /motivaciono i inspirativno.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post♥ Stvarno želiš puno toga napraviti i nadam se da hoćeš, usput ja bih isto htjela samo otići na aeredrom i zakazati let *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  5. Dina post! Istina je da si vrlo ambiciozna, ali i to je dobro. Trebala bih malo razmisliti os vojim željama jer sam trenutno šorc sa time. nisam neka maštalica <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post zaista. Malo je reci da sam uzivala jer i ja imm iste ciljeve. Zelim da ti porucim da ne odustajes dok ih sve ne ispunis jer verujem da ti to mozes. ❤
    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Wow, predivan i preambiciozan post - bas onakakv kakav treba da bude, s obzirom na temu. Od srca ti zelim da za koju gpdinu vec cekiras cecinu ovih stvari kao pdrafjeno :D
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, predivan post i divni ciljevi, Janice! Iskreno se nadam da će ti se sve zamisli ostvariti, pa da i jednog dana budemo komšinice u Njujorku haha :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  9. nice list. i think i'll make an adventure book someday.
    https://nchimy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Ovde ostavite svoje mišljenje o postu ❤